TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Nå som vi har bestemt oss for fredag, åpnes påmeldingen. Påmeldte så langt er: TheMartine Blackbrrd Torg3r Joakim Skurk TøseGuri Agrostar actrm Utedass Slimda Gyr0 Iceman Butsejente Probeus Xstasy Miniz Tjnome Borbra Hansien jonol Magron hopenjr mats.d.b. Asplii vIKEN AveN^ Balli Nopros Petter ozeth Wheelman MoDzoNa Rstange Wizzlee WannabeLeet Datagompen Breidablik ๖ۣۜBØΣП Hunnesen HarGal Berstad Bananagrabber ole954 martin808 Tsjuden Knut Knudsen Bobino Hanky_ De som kjører sammen så langt er: TheMartine Blackbrrd Knut Knudsen Bobino HarGal Torg3r Joakim Skurk Breidablik ๖ۣۜBØΣП Hunnesen Agrostar actrm Utedass Slimda Gyr0 Nopros Wizzlee Hanky_ Iceman Butsejente Probeus Xstasy Miniz Tjnome Borbra Hansien jonol Magron hopenjr mats.d.b. Asplii vIKEN AveN^ Petter ozeth Wheelman Balli TøseGuri MoDzoNa Rstange Berstad Bananagrabber ole954 Pappa'n til Nopros: WannabeLeet Datagompen martin808 Tsjuden Det er fortsatt noenl som mangler skyss. Så de som har sagt nei til å kjøre flere, men som egentlig har plass, bør revurdere dette. Sånn for fellesskapets beste. Om nom nom nom nom! Endret 22. april 2011 av TheMartine 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Torsdag er en lame dag, fredag eller lørdag er awesome! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Vi har vel gjort det på fredag de to siste årene, og det har funka veldig bra, synes jeg ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ser ut som om det kan bli fredag Åssen er det med gruppebilde i år ? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg er med på fredag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Ser ut som om det kan bli fredag Åssen er det med gruppebilde i år ? Jeg synes gruppebildet kan få egen tråd. Folk sliter allerede nok med to beskjeder på en gang. Men, jeg vet i hvert fall hvem som ikke skal ta bildet! Endret 20. april 2011 av TheMartine Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Sier du at jeg er utelukket ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Sier du at jeg er utelukket ? Du er i gråsonen, sammen med flere. Og dere gjør dette veldig vanskelig! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg kan ta bilde, men vet ikke om jeg vil være ansvarlig for at folk samles. Hmmm, skal tenkte på det til i morgen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 noen som har nummeret mitt eller husker ansiktet, la meg pleaase få vite om bildet i år.. btw er Lemon her i år ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Ikke diskuter gruppebildet her, plox. Jeg kan lage en ny tråd, ait? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Stemt og ventar på resultat Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Fredag er dagen. Det er bestemt ganske demokratisk. Nå gjelder det å finne ut når på fredag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Du får si ifra hvis jeg og andre crewfolk fra HW kan være med da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Du kan uansett ikke være med, siden du er same. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Du kan uansett ikke være med, siden du er same. True that. Men når det gjelder andre HW-folk...hm...skal vi si det sånn at de som satt på HW-rekka i fjor også kan være med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Du kan uansett ikke være med, siden du er same. True that. Men når det gjelder andre HW-folk...hm...skal vi si det sånn at de som satt på HW-rekka i fjor også kan være med? Greit for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå