GreenRay Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) DosBox Kommentarer Dette er et veldig lite prosjekt som skal ferdigstilles iløpet av dagen Link til Arbeidslogg Endret 18. april 2011 av GreenRay 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ser bra ut så langt. Det blir spennende å se hvordan det blir! Det var forresten veldig stilige RAM-brikker! Endret 18. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Skikkelig tøft prosjekt. Er virkelig noe eget med gammel hw. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ser bra ut så langt. Det blir spennende å se hvordan det blir! Det var forresten veldig stilige RAM-brikker! Hehe, rambrikkene er litt annerledes en dagens ja. De er hverken like høye eller like brede Det ser som du sier bra ut så langt, men jeg begynner å lukte at jeg feiler litt med fargekomposisjonen, tror det kommer til å bli litt rart :/ Skikkelig tøft prosjekt. Er virkelig noe eget med gammel hw. Artig du liker det har i det siste blitt litt fascinert av gammel hw, det er liksom så enkelt og fint Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Går virkelig unna med deg mister blir bra og se hvordan det blir i kveld Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Går virkelig unna med deg mister blir bra og se hvordan det blir i kveld Går fort når jeg først kommer igang Ser bra ut dette! Takk Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det ble bra med tanke på at det har bare tatt 1 dag gleder meg til og se fortsettelsen på det andre prosjektet ditt Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Det ble bra med tanke på at det har bare tatt 1 dag gleder meg til og se fortsettelsen på det andre prosjektet ditt Er litt småting som skulle ha vert fikset litt på ja Skal ta med meg den andre PCn ned å se om jeg kan starte med å male den nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nicey nice! Ser bra ut dette! Synes at de tastaturene der ser best ut i den fargen det er jeg Har selv et slikt gammelt tastatur Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Takk Nicey nice! Ser bra ut dette! Synes at de tastaturene der ser best ut i den fargen det er jeg Har selv et slikt gammelt tastatur du har et poeng der men Skjermen liker jeg ikke som den er Når jeg tenker over det så er dette tastaturet ett av de beste i huset her (unntatt det jeg bruker nå) det har liksom så deilige taster + at det virker solid. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 hehe Kastet mitt i veggen ute om dagen Det overlevde det, og funker knall enda. Lager bare noen stygge lyder med tastene. De gamle tastaturene lever lenge de! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Herlig lite prosjekt. Du får ta noen bilder når du får de spillene oppe å går Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 hehe Kastet mitt i veggen ute om dagen Det overlevde det, og funker knall enda. Lager bare noen stygge lyder med tastene. De gamle tastaturene lever lenge de! hehe, mitt knirker når jeg trykker på det Herlig lite prosjekt. Du får ta noen bilder når du får de spillene oppe å går skal gjøre det Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Faller "hodet" på lampen din ned av seg selv? Har en slik selv, og det er rett og slett forferdelig kvalitet. Hvis jeg har den på pulten, og dunker litt hardt på en tast, eller legger hånda for hardt ned, så faller hele driten ned. Huff Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Faller "hodet" på lampen din ned av seg selv? Har en slik selv, og det er rett og slett forferdelig kvalitet. Hvis jeg har den på pulten, og dunker litt hardt på en tast, eller legger hånda for hardt ned, så faller hele driten ned. Huff hehe, ikke akkurat den beste kvaliteten nei, men den faller ikke helt ned, bare sånn hallveis hvis jeg dunker hardt i bordet + at noen av diodene har sluttet å virke (de blinker av og til. Veldig irriterende) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Same same. Tenkte å dra og bytte skiten mot noe bedre PC-en ble forøvrig veldig søt :-) Kan vi få flere og mer detaljerte bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå