d_stenvig Skrevet 24. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2003 I det siste, så har maskinen låst/eller slått seg av seg når den har jobbet hardt i en viss tid. Når jeg så slår den på, er det ikke annet en et fargeshow på skjermen(ligner et gammelt atari spill). Så må det ventes i 1-10minutter, så fungerer maskinen likegreit. Jeg mistenker 2 ting; Strømmforsyning, Kjøling. Kjøling; Da stemmer det vel at maskinen låses, og at en må vente litt før en kan slå den på igjen, men at den noen ganger slår seg av? Strømmforsyning; Stemmer vel at den bare svartner helt, men at du må vente før du kan slå den på? Og når du slår den på før fargeshowet er vekk, så er den tross alt på, den gir strøm. Noen som har et forslag?????? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! Hva slags skjermkort har du? Kan virke som du har et problem med kjøling her ja. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2003 Mistenker at det er for lite kjøling på skjermkortet, og CPU.. Maskinen slår seg sikkert av fordi CPU er for varm, og GPU er for varm, da blir det artifacts.. Prøv å la sidedøren stå åpen for å se om det hjelper Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2003 har et GF Ti4200 128MB. Dette har ikke skjedd før, og kortet er mindre enn et år. Er det sånn at det er et års garanti på slike produkter? Hvordan kan jeg bevise at det er noe feil med kjølingen på skjermkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå