Xanman Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) 17.04.2011 Arsenal - Liverpool Premier League 17:00 @ Ashburton Grove Arsenal news: Arsenals skadesituasjon har forbedret seg betraktelig i det siste. Thomas Vermaelen og Emmanuel Frimpong er tilbake i trening, men det er usannsynlig at de kommer til å få noe spilletid i sesonginnspurten. Wojciech Szczesny ser ut til å kunne starte i mål igjen etter å ha mistet noen uker med en skadet finger. Manuel Almunia har et kneproblem, så det ser ut til at Jens Lehmann kommer til å sitte på benken. Johan Djourou, Alex Song og Denílson ser også ut til å bli klare, mens Bacary Sagna er tvilsom. Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gäel Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin ----------------------------------------- Liverpool news: Martin Kelly og Glen Johnson er ute med hamstringskader, noe som sannsynligvis betyr at John Flanagan vil fortsette på høyrebacken. Daniel Agger og Steven Gerrard er skadet ut sesongen. Forventet startoppstilling: José Reina John Flanagan - Jamie Carragher - Martin Skrtel - Fabio Aurelio Dirk Kuyt - Lucas Leiva - Jay Spearing - Raul Meireles Luis Suarez - Andy Carroll Endret 15. april 2011 av Le Professeur 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 YNWA! Win it for the 96! Og hjelp United mot ligagull 19. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Syk boost å få Djourou, Szczesny og spesielt Song tilbake. 3-2x. 3x Arshavin, 2x Carroll. Håper at tallet 19 sitter godt plantet i underbevisstheten til LFC-spillerne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Håper på samme 11, og samme spill/innsats/vinnervilje som mot City. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sier ikke nei takk til flere Carroll-mål, og håper at Flanagan fortsetter å gjøre det bra. Tror dog vi taper helt realistisk sett, Arsenal har ligaen å kjempe for og vi har alltid slitt borte mot Arsenal. Sånn for øvrig, hvorfor alltid Ashburton Grove? Boikottes Emirates? Av ren nysgjerrighet altså. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har lite tro på seier her. Kan fint se for meg en 5-3-2 mot oss fra Pool, og aldri i verden om vi trenger igjennom det. De trenger bare en dødball presis på Carroll også tar de alle poenga. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tror det blir en bra kamp, men at vi taper 3-1 dessverre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 God Liverpool! Men blir overkjøring fra et tent Arsenal tipper eg... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Carrol kommer til å herje. Best case scenario er uavgjort her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Liverpool på borte, ikke allverdens Arsenal på hjemme, ikke allverdens = Uavgjort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Sånn for øvrig, hvorfor alltid Ashburton Grove? Boikottes Emirates? Av ren nysgjerrighet altså. The stadium name is often colloquially shortened from "Emirates Stadium" to "The Emirates", although some supporters continue to use the former name "Ashburton Grove" or even "The Grove" for the new stadium, especially those who object to the concept of corporate sponsorship of stadium names. This discrepancy between official and unofficial names is similar to the manner in which Arsenal's former ground, Arsenal Stadium, was almost universally referred to as "Highbury" by supporters, the media and the club itself. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 bah , håper jeg får sett denne kampen. Er i Spania når den spilles, håpe jeg finner en plass å få sett den der. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Chelsea er ute av gullkampen og så lenge Machester United ikke får gullet er jeg lykkelig, vinn denne kampen Arsenal! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vanskelig å spå denne her, har igrunnen tro på uavgjort. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Blir enten tap eller uavgjort. Arsenal på bortebane må vel være den kampen vi har tatt færrest poeng av det siste tiåret. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Blir enten tap eller uavgjort. Arsenal på bortebane må vel være den kampen vi har tatt færrest poeng av det siste tiåret. Og da sier det seg selv at dette er den kampen av alle kamper hvor dere tar 3 fulle poeng? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg jobber til 18... Jeg trodde kampen begynte da! FML! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå