Toalettet Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hei. Var å tok røntgen hos legen av kneet mitt. Og det viser seg at "Femoral condyle" under kneskålen, har det knust noe av. Slik ser det ut vanlig: Se på det til venstre. Der ser dere det vanlig. Men om du ser den nederste kanten til venstre, er min i kanten knust. Men jeg finner altså ikke ett bilde samsvarende med det jeg tok. Og IKKE si; ring legen å be om bildet? Det har jeg gjort og han skal sende det over helgen. men hvis noen er greie og blir med å lete, så hadde jeg vert glad! Spørr om det er noe du lurer på. Endret 15. april 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Har litt problemer med og lese det du skriver, er litt dårlig formulert. Det eneste jeg ser på det bildet er at det har gått av et lite fragmet på høyre siden av lårbeinet. Endret 15. april 2011 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Nei. Dette er under kneet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå