HulkArnold Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Heisann. Slenger opp en tråd der vi kan legge ut bilde av våre kropper, for motivasjon til styrketrening og for å se resultater. Fint om dere gir litt informasjon når dere poster bildet første gangen, slik at vi får et innblikk i hva dere har holdt på med. Her er da min kropp. Bilde tatt: 15.04.2011 Alder: 18 Trent: Snart 1 år. Første tiden hadde jeg ikke peiling på hva jeg drev med, så ble jeg mer bevist på treningen min. Trener bra og spiser bra. Treningsdager: Trener styrke 5 dager i uken. Og legger inn noen cardio økter i uken også. Maksløft diverse: Benkpress 90kg - satt meg et mål på 100kg før sommeren. Markløft 140kg. Knebøy har jeg ikke fått trent så mye grunnet kne skade. Beste øvelse®: benkpress hantler - biceps curls Her er det bare å spørre, veksle erfaringer og komme med tips! Endret 15. april 2011 av HulkArnold Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 hvilken diet kjører du? Lenke til kommentar
HulkArnold Skrevet 15. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Idolet mitt og min motivasjon er en kar som heter Josef Rakich, trener for å få en lik kropp som han. Følger også hans program, og diett for tiden. Det kan du finne HER Slenger opp noen bilder av Josef Rakich også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Bra størrelse og fettprosent på deg. Men du har ærlig talt droppet den mest interessante infoen: Vekt og høyde. Uansett, vi har en tilsvarende tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1229355&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå