Gå til innhold

Sammenslåing gjennomført! Spørsmål, kommentarer, feil?

Anbefalte innlegg

Hei, sammenslåingen har blitt gjennomført! Hvis dere har noen spørsmål, kommentarer eller feil å komme med ber jeg dere svare her, så skal jeg eller noen andre forsøke å svare så snart som mulig.

Hvis du ikke aner hva jeg snakker om kan du lese her først: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316229

Oppdatering: Vi har fått en del moderatorer som følge av sammenslåingen, egen tråd om dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337326

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Job well done!

Alltid spennende når slike ting skal gjennomføres, og for mitt vedkommende så fungerte det smertefritt - selv om det var fryktelig å være uten Norges to beste forum så mange timer :)

EDIT: Jeg var tidligere oppe i 2.600 innlegg, og er nå nede på 2.200 - selv om jeg passet på at epostadressene var like. Ingen problem for meg, men innleggsstatistikken skulle vel legges sammen?

Endret av oslo72
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør om det samme som i den forrige tråden:

Hvorfor finnes ennå innlegg.no? Trodde det skulle bli helt spleiset? Og hva skjer med gamer/spillverket? Skal de slås sammen? Og blir det noen måte å se folka som kommer fra Innlegg.no? Føler ikke jeg har sett snurten av dem.

Lenke til kommentar

Mange av disse spørsmålene er strengt tatt besvart i god tid før sammenslåingen. Spillverket gikk inn i Gamer.no 12. januar i år. Innlegg.no forblir etter alt å dømme åpent fram til aktivitetsnivået er så lavt at det ikke lenger gir mening. Om det da blir borte i cyberspace-dypet eller som et låst arkiv gjenstår å se.

Alt som var i databasen til innlegg.no i går kveld er imidlertid flyttet over på diskusjon.no sin, i tråd med at Gamer.no sin artikkeldiskusjon nå også foregår her. Inntil videre ligger alt det gamle innholdet fra Innlegg.no i kategorien Innlegg.no-arkiv.

Mange av innlegg-brukerne hadde brukerkontoer også her, fra før skilsmissen. Det er naturlig å anta at de fleste valgte å begynne å bruke disse igjen, særlig siden man hadde muligheten til å slå sammen brukerne fra begge steder. Andre har laget nye, men de får ikke noe spesielt merke.

Lenke til kommentar

Som oslo72 så stusser jeg også litt på at "postcount" fra begge steder ikke er slått sammen. Det står oppført når jeg går inn på profilen men bare der.

Absolutt ikke noe stort problem, men stusser litt over det,

Litt synd at rykte har gått tilbake til null, men det er vel rettferdig (hadde ikke mer enn noen få poeng uansett).

Ellers må jeg si at overføringen har gått veldig greit. Med Gamer skinnet merker jeg ikke en gang at jeg er på Diskusjon.no igjen, og jeg ser at mange fra Innlegg.no er her. Dere gjorde en god jobb under vanskelige omstendigheter. :)

Edit: Skriveleif.

Endret av Nether
Lenke til kommentar

Mistet en to - tre poster om noen artikler i går kveld, men pyttsann - slikt må man vel regne med. Er det noen muligheter til å få endret til en drakt som likner mer på innlegg.no sin, forøvrig?

Tilleggsspørsmål: Vil Gamer.no få opprettet muligheten til å kommentere direkte i artiklene slik som var tilfelle tidligere?

Lenke til kommentar

Det var vel typisk at min ene post i 2004 skulle føre til trøbbel ja. Dessverre registrert med en nå deaktivert mail-adresse.

Noen kjangs for at dette kan fikses på uten at jeg må hoppe gjennom alle hoopsene for å få reaktivert hotmail-kontoen?

Lenke til kommentar

Som andre så vises ikke min postcount når jeg poster, men det gjør det i profilen min. Profilbildet mitt ser ikke ut til å ha lyst å vise seg heller...(det har jeg lastet opp her på diskusjon.no)

Edit: Bonus question: Er det mulig å forandre "theme" her på diskusjon siden jeg syntes det er veldig mye hvit på gang, hehe :p

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

xxTJxx - Profilbilde og avatar er to forskjellige ting. Er nok derfor det ikke vises. (Profilbilde tillater 150x150px, mens avatar er knappe 80x80.

Og theme byttes med en dropdownmeny helt nederst på hver side.

Edit: Det skal også nevnes at også jeg har postcount-problemer. Sånn går det når man bare hadde 26 innlegg på diskusjon mens de øvrige 270-noe kun vises ved å entre profilen min.

Edit2: Rykte er ikke overført heller. Overhodet, i dette tilfellet.

Edit3: Med Gamer.no-skin kan jeg ikke velge underforum for "aktivt innhold".

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Godt gjort med overføringen, men bare 2 ting eg har lagt merke til.

den første er at når jeg trykker på siste aktive forum tråder på gamer.no så sender de meg bare til hovedsiden til diskusjon.no og ikke til selve tråden.

og på rykte på profilen min sto det 0, men hadde jo en del på innlegg.no så blir ikke disse kopiert over?

takk for svar :D

Lenke til kommentar

Jaja, knirkefritt gikk det ikke.

Fikk ikke logget inn på kontoen min i dag og da jeg ba om nytt passord fikk jeg beskjed om at brukernavnet mitt Spartakus - som jeg har hatt i årevis - plutselig er blitt "Spartakus_InnleggNO". Jeg forsøkte å bytte tilbake men det viste seg at det allerede er en som heter Spartakus pluss at en rekke andre brukere har varianter av samme nick. Det store spørsmålet blir da; hvordan bytte til et nick som fremdeles gjør at folk kjenner meg igjen? Det nåværende nicket er et midlertidig forsøk på å løse det, men det er ikke akkurat catchy! Forøvrig også litt snurt over at andre langt mindre aktive brukere fikk forrang der.

Ellers er mye borte; ved første øyekast profilbide, signatur, rykte og om meg-teksten. Med unntak av rykte er dette noe jeg kan rydde opp i selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...