Gunsmoke Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Har litt for lang avstand fra antenne til min pc, og vil da latt modemet gå over til nettverk via brannmur/bredbånsdeler/switch slik at andre pc også kunne blitt koblet inn uten at de må gå via hoved pc. Fins der brannmur/bredbåndsdelere/switch som har inn port for usb?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja, de finnes routere med USB port... Kom tilfeldig vis over denne da jeg skrev 1337 bakerst i adressen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fins der brannmur/bredbåndsdelere/switch som har inn port for usb?? Ja, men de støtter vel neppe ett eller annet sært USB-utstyr så jeg tviler på at dette er metoden og prøve. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har sett datoen på første innlegg? Dette var dessuten min første arbeidsplass, som nå er konkurs Håper trådstarter fikk løst dette før det var for sent Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har sett datoen på første innlegg? Ikke jeg hvertfall og nå stenger jeg denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg