Ellusion Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Ikke alle GS jegere er like - mange av oss legger mer vekt på å fullføre spill til 100%. Er du en 'completionist' og stolt av det, en som ikke gir seg før den siste achievementen er på plass, vis oss hvilke spill du du har mestret, retail og xbla =) Innlegget kan du bare redigere etterhvert som flere spill blir ferdige. Diskuter gjerne også gode og dårlige spill i forhold til 100% - er det noen du er ekstra stolt av, noen som frustrerer deg grenseløst, eller spør hvis du ser andre har fullførte spill du sliter med. Endret 29. januar 2010 av Ellusion Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Rett etter jeg hadde fått boksen så lånte jeg eragon og fikk 1000/1000 i det Tror jeg skal prøve å få full pott i Bully. Ellers er det nærme i et par spill, men jeg har i alle fall 200/200 i både N+ og Geometry Wars 2, noe som jeg synes er litt pro. B) Kommer også til å få 200/200 i Worms, der trenger jeg sikkert bare spille noen få runder til med venner før jeg får achievementen automatisk. Har også 200/200 i dash of destruction, men det tror jeg de fleste har. Lenke til kommentar
SirMarino Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Har 100% på Viva Pinata, riktignok med hjelp fra gamefaqs.com (siden ca halvparten av achievementsa er "secret" -WTF?!). Jeg kommer aldri til å røre en pinata igjen resten av mitt liv! Ble så lei! Kommer neppe til å gå for 100% på spesielt mange spill i fremtiden heller, ettersom jeg heller spiller flere spill enn å spille noen få til døde. I grunnen får jeg ikke spilt særlig mange heller, når jeg tenker etter, men jeg KJØPER gjerne mange. Så står de innpakket i plast i flere år. But I digress... Min liste: Viva Pinata Edit: NHL 3 on 3 Arcade, hadde to kompiser med meg på å få juling i ranked online her om dagen. Artig artig Edit: og der var Lost også på 1000/1000 Endret 17. juni 2009 av SirMarino Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) I starten hadde jeg dilla på å få achievements, og mest mulig av de. Nå har det gått mer over til å få 100% på flest mulig spill. Desverre eier jeg en del spill som gjør det veldig vanskelig å få full pot, men hver achievement er et skritt nærmere. Plukket faktisk opp F.E.A.R igjen her om dagen, et spill jeg trodde jeg aldri kom til å spille igjen fordi achievementene er helt latterlige. Jeg hadde under 100 gs i F.E.A.R i går, men senere på kvelden hadde jeg nærmere 500. Heldigvis spiller folk online fortsatt. 100% retail: (også inkludert dlc). Alone in the Dark Avatar TLA: TBE Bourne Conspiracy Clive Barker's Jericho Call of Duty 2 Call of Duty 4 Modern Warfare Call of Duty World at War Condemned Dead Space Eternal Sonata F.E.A.R King Kong Kung Fu Panda Lego Indiana Jones Lost Via Domus Resident Evil 5 Skate Skate 2 Tomb Raider: Legend 100% XBLA: Banjo-Kazooie Dash of Destruction Portal: Still alive Jewel Quest Wolfenstein 3D (første til å få full score i Norge ) Endret 25. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Spill som jeg har full pott i achievements i er: Call Of Duty 4 - Er veldig stolt av å ha klart mile high club og rundet det på veteran det var mange timer. Fable 2 - Egentlig veldig morsome achievements... Må jo takke ellusion for at jeg fikk full pott på Fable 2 The Godfather 2 - Egentlig super enkle achievements i det spillet.. Er du på jakt etter raske 1000 GS i et spill annbefaler jeg the godfather 2 det går kjapt. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Retail 28 Avatar Blue Dragon Bully: Scholarship Edition Civilization Revolution Condemned: Criminal Origins DiRT Fallout 3 Fable II Eternal Sonata Elder Scrolls: Oblivion Clive Barkers Jericho Dead Space Jumper King Kong Lost Lost Odyssey Alone in the Dark Kung Fu Panda Lego Batman Lego Indiana Jones Mass Effect Resident Evil 5 Star Wars: The Force Unleashed Terminator Salvation The Bourne Conspiracy The Godfather 2 Tomb Raider: Legend Viva Pinata Live Arcade: 10 Castle Crashers Dash of Destruction Fable II Pub Games Magic: Planeswalker Monkey Island SE Penny Arcade Episode 1 Penny Arcade Episode 2 PuzzleQuest + Warlords PuzzleQuest Galactrix The Maw Endret 28. september 2009 av Ellusion Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion Hehe, det spillet er jo sikkert et av de aller enkleste å få full pott i. Til og med jeg har det nesten. Mangler bare å fullføre SI så har jeg 1250. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion Det har du nok rett i, men etter 3dje gjennomspillingen (2 på pc når det kom) når jeg endelig fikk tak i det til boxen, var jeg lite klar for SI etter nye 100 timer =) Kommer etterhvert. Uansett 1k GS og 100% achievements i originalen, og det jeg regner jeg som fullført! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Retail Assassin's Creed (flagg er gøy!) Mass Effect (dette var faktisk gøy hele veien!) Lego Star Wars: The Complete Saga (Ble lei sånn ca. halvveis, det er grenser for hvor lenge det er gøy å knuse legoklosser) Fable 2 (Takk til Ellusion for Dollcatcher+Completionist. Veldig moro å få alle i dette spillet) Star Wars: The Force Unleashed (Hater 500 kills med forskjellige krefter, rører aldri dette spillet igjen!) Arcade Dash of Destruction (Tok sånn ca 20min! ) Mangler fortsatt timetrial på Braid, huff. Er "nærme" på Dynasty Warriors da jeg bare mangler to achievements, alle baner fullført på Chaos Mode+alle characters til level 50! Harde achievements! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har bare fullt i Fable II, Baja: Edge of control og star wars the force unleashed Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har 1000/1000 i Lost. Har nesten alle i Forza 2 også, men mangler den ene achivementen som er å tjene 1 mill online. Det gidder jeg ikke, er fornøyd med 970/1000 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det spillet jeg har mest i er Gudfaren 2 med 800/1000 Er ikke så glad i achievements.. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 har 1000 / 1000 på Phantasy star universe men den ene dlc pakka gjør så jeg mangler en secret og den er det ingen som har fått enda har jeg fått høre =/ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er noen stykk, men achievement er ikke så gøy lengre. Noen spill er også nærmest umulig å få 100% i. 100% Retail: COD4: MW Lost Lego Indiana Jones 100% Arcade: Worms Dash of Destrution (hvem har ikke denne? ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har også 200/200 i dash of destruction, men det tror jeg de fleste har. Jeg ga opp å være dinosaur. De andre dinosaurene var i veien for meg. Tror ikke jeg har fullført noen spill, vurderer å gjøre det med Gears of War 2, men det kan bli tungt å nå level 100 i multiplayer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 De jeg husker på i farten er Oblivion og Worms. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Retail Fallout 3 1450/1450 (Da er du pro da, Oblivion er ikke noe i nærheten) Oblivion 1250/1250 Quantum of Solace 1000/1000(Også litt pro) Lost Via Domus 1000/1000 XBLA Dorritos/Dash of Destrution 200/200 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke pr0 før du har 1250 i Oblivion Hehe, det spillet er jo sikkert et av de aller enkleste å få full pott i. Til og med jeg har det nesten. Mangler bare å fullføre SI så har jeg 1250. /sarkasme Henviste bare til listen hans, hvor jeg så at han ikke hadde de ekstra 250GS i Oblivion. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 RetailFallout 3 1450/1450 (Da er du pro da, Oblivion er ikke noe i nærheten) Hvis ikke du har spillet på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå