Pc_master Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Utvikler: CCP Games Utgiver: CCP Games Distributør: Atari/Valve/Mobius Games Plattform: PC og Mac Sjanger: Sci-Fi, MMO Spillets hjemmeside Pris: 14.99$/mnd EVE Online is set in space, in a far away future, in a world of unprecedented depth and magnitude. Your aim is to establish yourself as a major mover and shaker, trusted by your friends and respected by your enemies. Your means of accomplishing this will lie in your business acumen, social skills, Machiavellian thinking and cunning combat strategies. To back that up, you have access to an array of sophisticated equipment, deadly weapons, state of the art spaceships and connections to mega-corporations and crime syndicates. EVE Online is in many ways different than other massively multiplayer games on the market today. The setting is Science Fiction, whereas most current offerings are Fantasy based. EVE does not employ sharding or instancing to split content and resources between players. This means that all players can interact with each other if they choose to do so. It also means that if you are famous in EVE, you are known by the EVE community, not by the population of one game server. CCP Hva er Eve-Online? Eve-Online: Incursion Oppdatert! Nyttige programmer: Evemon Eve Fitting Tool Nyttige guider: New Player Experience Ship Fitting Weaponds Guide Market Guide Mission Guide Piracy Guide (PVP) Exploration Guide Invention Guide Star Map Eve Influence Map Flere guider finner du her Nyttige linker: Eve-Online on Youtube Eve Files Evetube Battleclinic Eve University Er det noe som mangler? Send meg en PM. Er det noen her på forumet som spiller Eve-Online? Erfaringer? http://www.youtube.com/watch?v=ejX0Rym0NZw&tracker=False Endret 10. mars 2011 av Simoz Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Startet selv med EVE-Online i januar 2004. Det er jaggu et krevende spill for nybegynnere og PVP-en kan være utilgivende for den som taper. Ser virkelig fram til den nye gratisekspansjonen i mars, spesielt med tanke på T3 og de tusenvis av nye solsystemene en kan utforske. Blir spennende og se om det blir slått nye rekorder på Tranquility i samme slengen! Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg startet å spille EVE for en fjorten dagers tid siden og jeg stoooor koser meg! detta ryker av kvalitet og gjennomtanke! alle som liker space/star trek og likn burde ihvertfall teste det hvis de liker MMO spill.. Det er en mildt sakt bratt læringskurve men det er bare gøy :rolleyes: Etter fjorten dager har jeg bare så vidt skrapet på overflaten av hva som er mulig, gleder meg no så inn i #¤ til den nye oppdateringen! Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig så kom rett tråd^^ Ja har spilt eve ett par måneder nå, sitter i en Zealot å venter på Heavy Pulse II Men spillet er utrulig fritt, man kan liksom gjøre hva fankern man vill så å si, er med i Norcorp Tech atm. Veldig hyggelige folk Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller trial for øyeblikket. Det er artig, men utrolig avansert. Tror det blir mer gøy når (hvis) jeg når høyere nivåer, og kan bygge større skip, blir skikkelig misunnelig på noen av de store skipene. Det som imponerer meg mest er den gigantiske verdenen. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig så kom rett tråd^^ Ja har spilt eve ett par måneder nå, sitter i en Zealot å venter på Heavy Pulse II Men spillet er utrulig fritt, man kan liksom gjøre hva fankern man vill så å si, er med i Norcorp Tech atm. Veldig hyggelige folk ÅY! hvem er du i Corpet da? er også med i NorCorp Tech, "Cadian Smith" her Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller trial for øyeblikket. Det er artig, men utrolig avansert. Tror det blir mer gøy når (hvis) jeg når høyere nivåer, og kan bygge større skip, blir skikkelig misunnelig på noen av de store skipene. Det som imponerer meg mest er den gigantiske verdenen. Ja det er rett å slett enormt.. Husker da jeg var n00b.. eller er det enda etter min mening xD.. Var virkelig en bratt lærekurve.. ÅY! hvem er du i Corpet da? er også med i NorCorp Tech, "Cadian Smith" her Ey! Nukedeath her! Lenke til kommentar
Voidstar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg flyr rundt i en Hurricane når jeg er inne og spiller, fin fint spill! Lenke til kommentar
r0ck-tar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kongespill. Stort, fint, og alltid ekspanderende! Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kongespill. Stort, fint, og alltid ekspanderende! Og det uten ekstra kostnadd for spillere Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilt siden januar 2006 jeg, så begynner å komme meg forbi noob-stadiet Flyr rundt i litt av hvert, men det er ingenting som slår morroa man får i Vexor. Det beste skipet i EVE. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilte det veldig mye i 2007 litt i 08.. Det er utrolig hjelpsomme folk i EVE Husker i "noob stadiet mitt" så ba jeg om hjelp med et oppdrag og der fikk jeg hjelp med 4-5 oppdrag + ganske mye ISH Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilte det veldig mye i 2007 litt i 08.. Det er utrolig hjelpsomme folk i EVE Husker i "noob stadiet mitt" så ba jeg om hjelp med et oppdrag og der fikk jeg hjelp med 4-5 oppdrag + ganske mye ISH Faktisk veldig sant det der.. noen ganger når jeg kjeder meg så bruker jeg faktisk å hjelpe nybegynnere selv Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja det er rett å slett enormt..Husker da jeg var n00b.. eller er det enda etter min mening xD.. Var virkelig en bratt lærekurve.. Haha, likte den Omtrent sånn jeg føler også. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre at det er flere som spiller dette fantastiske spillet her på gamer.no. Mitt ingame navn er Simoz, er med i corpen Connoisseurs of fine asian ladies. Har spilt i ca 4 år. Flyr som oftest rundt i en Claymore eller Typhoon Norcorp er basert i Stain? Kanskje vi sees plutselig Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre at det er flere som spiller dette fantastiske spillet her på gamer.no. Mitt ingame navn er Simoz, er med i corpen Connoisseurs of fine asian ladies. Har spilt i ca 4 år. Flyr som oftest rundt i en Claymore eller Typhoon Norcorp er basert i Stain? Kanskje vi sees plutselig Husker ikke hvor vi er basert.. men er stor medlemstrafikk i Taru pga LvL 4 mission agenter der Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har også våre med i Norcorp i noen år men tok den ut for ikke så lengesiden for og ta meg en pause. Er inne og skifter skills enda da. Galaxee Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har også våre med i Norcorp i noen år men tok den ut for ikke så lengesiden for og ta meg en pause. Er inne og skifter skills enda da. Galaxee Du må komme tilbake snart!.. expansjonen kommer jo :o Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg spiller også EVE. Har spilt uregelmessig i noen år nå, for tiden driver jeg egentlig bare med å skifte skill training. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå