fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Etter godkjennelse fra moderator opprettes nå forumets første SO! Tradisjonen tro holder vi oss for gode til spam. Siste Ordet 1 ble i sin tid opprettet på Innlegg.no som en pratetråd for brukerne der. Derfor er det nå etter sammenslåingen flest brukere fra Innlegg.no som frekventerer denne tråden, men alle er selvfølgelig velkomne til å ta del i samtalene som til en hver tid foregår her uavhengig av om du en gang var aktiv på Innlegg.no eller ikke Hva er så dette? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Dette er en chattetråd. Skulle det derimot være usedvanlig relevant til det som diskuteres der og da(her og nå mtp. sisteside) kan du selv vurdere om det er noe som burde bli bragt til de andre SO brukerenes oppmerksomhet! Endret 12. september 2011 av Laland En liten avklarende oppdatering 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm... Dette blir vanskelig. Skal jeg henge her eller i DNFK? Eller kanskje begge deler? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er her det skjer L4r5 Og hva var grunnen til endring av brukernavn til "Lars" på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Woho, endelig en SO jeg kan klare å henge med i også. Ga opp på diskusjon.no Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm... Dette blir vanskelig. Skal jeg henge her eller i DNFK? Eller kanskje begge deler?Her selvsagt! Så har man muligheten til å referere til handlingen i Siste Ordet v1 når kidsa henger i Siste Ordet 7 om noen år frem i tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er her det skjer L4r5 Og hva var grunnen til endring av brukernavn til "Lars" på Diskusjon.no? Tja... Flere og flere begynte å bare kalle meg Lars på forumet og tall og bokstaver var egentlig ment som en spøk mot alle fjortisleet-ungene der ute, men ingen tok spøken. Skal ikke se bort fra at jeg endrer tilbake på diskusjon også etter hvert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her selvsagt! Så har man muligheten til å referere til handlingen i Siste Ordet v1 når kidsa henger i Siste Ordet 7 om noen år frem i tid. Du taler visdom, min venn. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 yey, på tide å bli avhengig av et forum igjen, btw, hva heter det egentlig, eller, hva er kallenavnet? man trenger et navn som ruller greit på tunga. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal være her til "siste ordet 769" forfaller. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tja, si det du. Satser på mye bra folk her inne, i alle fall de første par årene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er holdbarheten på beefjerkyen Lars? Og oppbevarer du i skap eller kjøleskap? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gameorum? ...Eller kanskje ikke. edit: Æsj, glemte å refreshe før jeg svarte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fargoth taler kloksap. Derfor vi alle er her, er det ikke det? For å kunne si "hah, jeg er eldre enn deg" ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 omfg! 13th! Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja da var vi inne i det nye forumet! Håper mange fra diskusjon.no kommer hit! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 @Lakus: not really. redigert@Jokko88: tja, mye søppel man klarer seg uten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja da var vi inne i det nye forumet! Håper mange fra diskusjon.no kommer hit! Alle kommer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk aldri innpass i SO eller forumkafeen på diskusjon.no så da skal jeg faen med være med fra starten her Hva skjer gutta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå