Gå til innhold

Funny people from space - Season 1

dronjom

Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens! Jeg har jobbet litt med et nytt fantastisk prosjekt hvor jeg har laget noen episoder med rare figurer fra verdensrommet. Håper dere liker dem! Jeg skal laste opp en ny episode hver lørdag i førsteomgang, så må dere gjerne stemme på deres favoritt, så vil det bli kåret en vinner fra hver episode og en supervinner fra hver sesong! Enjoy the crazy stuff and leave a comment:)

Endret av dronjom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heyhey folkens, jeg holder hva jeg lover ser du, for her kommer nemlig episode 2 :)

I bet you like face number 6 :D

Flere episoder er under produksjon, så følg med.

Jeg vil lage en "best of" episode som bonus når sesongen er slutt, dette blir artig saker :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, så du har kjøpt deg mac og oppdaget photobooth.

Gratulerer! Det er artig første uken, men så er det ikke så artig lengre. Det er spesielt ikke-artig for folk du deler bildene\videoene med. Alle bare "ja, her legger'n ut bilder tatt i photobooth igjen, jævla fett..."

• Liker 2
Lenke til kommentar

:p jeg vet det er rimelig dårlig, men jeg vil lage fler, hvertfall laste opp de jeg har laget til nå, så det blir to uker til med "jævla fett..." :yes:

på de neste episodene kan jeg røpe at jeg bruker mer vrengning av stemmer, pluss at to og to figurer snakker med hverandre i episode 4

episode 3 og 4 varer hver figur mye lenger så du rekker å bli litt kjent med dem

men jeg vet at det er lame/fail or whatever word you prefer the most :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...