Gå til innhold

HTC Desire vil ikke koble seg på Mac`en


Anbefalte innlegg

Jeg rager for n'te gang over dette faenskapet av en mobil jeg har pådratt meg. Har masser av bilder jeg tenkte å overføre fra mobilen til macen, og dette har da så saktens gått strøkent før kun på sekunder - via Bluetooth.

Men nå skaper faenskapet seg og snakker om at koblingen er forbudt. Jeg går inn med macen og ser at Desire og macen er paret, men at de ikke er "tilkoblet". De har da alltid vært det før?? Jeg var inne EN gang, og det var like etter at jeg fikk Desire, og paret dem. Siden har ting gått på skinner. (Med Bluetoothen. Alt annet med mobilen har bare vært mannebæsj..)

 

Så jeg rage'a og gikk etter USB-kabelen i stedet. her fikk jeg to muligheter på mobilen: Lade, eller synkronisere kalender og kontakter. Skal jeg ikke ha sånn 4-5 muligheter her?

 

.... Ord blir fattige.

Er det en eller annen kukete innstilling jeg må borti på mobilen (eller macen) nå eller er det telefonen som skaper seg igjen så jeg må sende inn faenskapet ATTER en gang?

 

Hilsen en OPPGITT og FORBANNA Ciklide..... :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Acerne jeg hadde kræsja jevnlig med 4-10 mnd mellomrom... Jeg leverte dem inn å måtte vente to til fire uker før jeg fikk den igjen...

 

Men gi nå faen i å ta opp Windows vs Mac debatten hver fuckings gang noen nevner ordet mac...

Noen som vet om noen innstillinger på Desire som kan ha blitt endra mens den var inne på rep.?

Noen som har hatt samme problem når de skal føre over filer til pc/mac?

Lenke til kommentar

Mac brukere altså

 

Tror nok jeg heller mot androiden som feilkilde her gitt.. :)

 

YES! Der var'n faen meg! Takk Newton! En Bursdag er reddet. Men er fortsatt skråsikker på at jeg kunne velge disk drive UTEN å måtte trykke kun lading før?

Mener det kom opp 4-5 valgmuligheter. Med mindre det har vært en slags oppdatering elns igjen da.

 

Du har en mulighet i menyen for å sette hva som skal være forhåndsvalgt mener jeg å huske..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...