Gå til innhold

Avsteming: Hva med en Norsk youtube channel for Starcraft II?


  

53 stemmer

  1. 1. Ville du sett på videoer om starcraft, både generellt og for å lære på norsk?

    • Ja! Det hørtes ut som en kjempeide!
      36
    • Nei, da ser jeg heller på andre videoer.
      17


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte jeg kunne lage en avstemning om dette, da jeg tror det er mange som ville vært interessert i det. Jeg snakker altså om en channel dedikert til å gi den Norske befolkning informasjon og videoguider til Starcraft II.

 

Alle videoene vil være på Norsk, og vil inneholde up-to-date informasjon om turnering, nyheter og strategier og diskusjoner.

 

Så hva syntes dere? Ja? Nei? Diskuter nedenfor og gi dine mening!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, kan være muligheterer for at jeg får Skruffy, styGGen og Kare med en episode en gang, siden jeg kjenner styGGen IRL, og snakker ofte med han på Ventrilo. ( Han bor 15 minutter unna )

 

Kunne det vært noe? :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det kommer vel helt ann på innsikten til programlederen(ene), men også (og dette er faktisk veldig viktig, og ikke mange innser det) stemmen til disse folkene, noen folk har bare ikke en fin stemme å sitte å høre på i en halvtime, mens noen absolutt har

ta for eksempel diggitysc, han har en helt fantatisk stemme som egentli gjore han så populær i sc1

 

men igjen, husky har 300k abonnenter så det gjelder tydelivis ikke for alle :\

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er hensikten?

 

Alle forstår engelsk. Det eneste som skjer er at du hindrer 99% av SC2-spillere å kunne se videoene. Det er heller ikke mange norske toppspillere som kan bidra med innhold. Så det vil til slutt endte opp med en kanal for en ytterst begrenset målgruppe, med innhold av kvalitet langt under det som allerede finnes.

 

Nei.

Lenke til kommentar

Hva er hensikten?

 

Alle forstår engelsk. Det eneste som skjer er at du hindrer 99% av SC2-spillere å kunne se videoene. Det er heller ikke mange norske toppspillere som kan bidra med innhold. Så det vil til slutt endte opp med en kanal for en ytterst begrenset målgruppe, med innhold av kvalitet langt under det som allerede finnes.

 

Nei.

 

Hvorfor kvaliteten på innholdet vil være langt under det som allerede fins er uforståelig for meg. Trenger jo ikke caste kun norske spillere. Dessuten trenger man faktisk ikke være en ekstremt god spiller for å ha mye innsikt og være god som caster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dessuten trenger man faktisk ikke være en ekstremt god spiller for å ha mye innsikt og være god som caster.

Jo. Det verste jeg vet er å høre på castere som er dårligere enn meg selv, og kommer med innslag jeg føler er feil, eller helt absurde.

 

De aller, aller fleste kommentatorer jeg ser på ligger høyt i master league, eller spiller på elitenivå selv.

 

Artosis, Tasteless, InControL, Gretorp, IdrA osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten trenger man faktisk ikke være en ekstremt god spiller for å ha mye innsikt og være god som caster.

Jo. Det verste jeg vet er å høre på castere som er dårligere enn meg selv, og kommer med innslag jeg føler er feil, eller helt absurde.

 

De aller, aller fleste kommentatorer jeg ser på ligger høyt i master league, eller spiller på elitenivå selv.

 

Artosis, Tasteless, InControL, Gretorp, IdrA osv.

 

Tror ikke jeg kan huske sist gretorp sa noe jeg allerede ikke visste, men så har ikke jeg fulgt så alt for mye på nasl, da. Men jeg liker han ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dessuten trenger man faktisk ikke være en ekstremt god spiller for å ha mye innsikt og være god som caster.

Jo. Det verste jeg vet er å høre på castere som er dårligere enn meg selv, og kommer med innslag jeg føler er feil, eller helt absurde.

 

De aller, aller fleste kommentatorer jeg ser på ligger høyt i master league, eller spiller på elitenivå selv.

 

Artosis, Tasteless, InControL, Gretorp, IdrA osv.

 

Tror ikke jeg kan huske sist gretorp sa noe jeg allerede ikke visste, men så har ikke jeg fulgt så alt for mye på nasl, da. Men jeg liker han ikke noe særlig.

Major bump.. menneh; Gretorp har forbedret seg veldig mye siden han startet å caste i NASL. Hender han kommer med noen intressante synspunkter. Har dog ikke sett på NASL på en stund. Kommer til å se på finaleuka, men det er vel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...