Viscus Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Kommentar tråd for mitt prosjekt Håper dere kan si hva dere tenker om prosjeketet og si meg om det er noe dere ikke liker underveis Endret 7. april 2011 av Viscus Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hjemmelaget fra bunn av <3 Er ikke mange slike prosjekt, dessverre. Dette må jeg følge med på! Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Takk! minner om at det er en ny Update! Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Pent! Har du noen vidre planer for cable management osv? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Spennende! Har du tilgang til pulverlakkeringsutstyr? Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Pent! Har du noen vidre planer for cable management osv? Kabelene kommer til å ligge under hovedkort brettet og komme opp igjen der de skal, skal vise og forklarer i neste innlegg! Spennende! Har du tilgang til pulverlakkeringsutstyr? Nei det har jeg dessverre ikke, kommer til å lakke med vanelig boks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå