Gå til innhold

[Løst] Bo billig i London, 14-20. april + ting å finne på i London

;_;

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal reise til London nå i påsken (utreise torsdag 14. april, hjemreise onsdag 20. april). Skulle egentlig etter planen bo hos noen, men det er ikke lenger en mulighet, så jeg har begynt å tenke litt på å leie et hotellrom. Vil helst ikke kaste de 3000 kronene jeg brukte på flybillett rett i dass.

Kan noen anbefale en billig plass å bo (Pris: maks 4000, helst under), det kan heller ikke være hostel (talker ikke tanken på å bo på samme rom med fremmede), og eget bad er must. Hvis hotellet ligger i gåavstand fra noen fete nattklubber etc er det absolutt et pluss. Er første gang jeg besøker London (eller England for den saks skyld), så jeg vet ikke om det er noen områder jeg bør holde meg unna. Noen tips?

Takker på forhånd :)

Edit: La til "+ ting å finne på i London", se denne posten for mer info

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne lånt deg rommet mitt for en billig penge om du er interessert. Deler dog bad med 3 stk (der minst en av dem er dratt på påskeferie). Veldig flotte folk dog! Er plassert i et av de finere delbyene i London, nemlig Kingston. Går tog på en halvtime til Waterloo osv.

Om du ikke finner noe annet så er jo det en mulighet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe ja, har funnet ut deg jeg og, har blitt anbefalt et hotell litt i utkant av London (pris: 3500 for 6 netter). Er fortsatt åpen for flere forslag, sålenge det ligger i et OK område (butikker, kafeer/resturanter, nattklubber osv) og ikke alt for langt i fra en togstasjon.

Edit: Hva bør jeg finne på når jeg er i London? Har tenkt på London Eye + London Eye River Cruise (koster rundt 20 pund totalt), SEA LIFE London Aquarium (~20 pund). Har tenkt litt på Madame Tussauds, men er egentlig ikke så hypp på å se Justin Bieber i voksfigur ;). Noen klesbutikker/kjøpesentre som anbefales, i tillegg til vanlige turistattraksjoner?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

London har mange (over 100) museer og dermed noe for de flestes smak.

Greenwich er verdt et besøk.

Det finnes musikaler for enhver smak.

Kanalbåt fra Little Venice til Camden Lock Market

Borough Market: Mat fra hele verden og Londons beste ølbutikk.

Portebello Market

og diverse andre marked

Tower of London for den litt historeinteresserte

Omvisning på fotballstadion.

Egentlig er det kun interesser og fantasi som setter grensen.

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal ha problemer med å finne på ting i London for å si det sånn. Har vært der endel ganger og har forsatt masse jeg ikke har fått tid til å gjort :D

Trikset er å ta det på den måten.

Lit om gangen.

Det finnes så mye i den byen at den krever mange besøk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Modern og jeg bodde hos en privatperson i Acton Town....400/natt tror jeg , rent og fint...dusje med kaldt vann er ikke spess digg og kanskje ikke saa sentralt...men men.

Lenke til kommentar

Modern og jeg bodde hos en privatperson i Acton Town....400/natt tror jeg , rent og fint...dusje med kaldt vann er ikke spess digg og kanskje ikke saa sentralt...men men.

Jeg var en liten helgetur i London og da bodde jeg på EasyHotels på Earls Court, var ganske enkelt og rimelig, helt greit til en billig penge. Tror jeg betalte sånn 390 pr. natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...