HelenaN Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bruker: HelenaN Utstyr: Canon 5D og Olympus E-PL2 med diverse objektiver. Deltakernivå: Pingle Utfordring: Detaljer Jeg syntes jeg hadde funnit på et så bra tema, men nå ser jeg at Randi allaredan har valgt nesten akkurat det samme temaet. Men det gjör kanskje ikke noe om vi har samme tema? Egentlig burde jeg ikke melde meg på, for jeg har lite tid nå, men jeg pröver. Vi får se hvor mye jeg kan fölge med i de forsjellige trådene denne gang. 2 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Dag 1: Et strå: Olympus E-PL2 med Panasonic 20/1.7. EXIF: 20mm, f/4, 1/2000, ISO 200. Endret 1. april 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Velkommen til festen! Det er ingenting i veien å ha samme tema som andre - løsningene blir allikevel forskjellig. Dette bli morsomt dette. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Liker spesielt skyggen av gjerdet i snøen, så flott. Så mye snø dere har fortsatt... Skal bli interessant å telle bilder tatt med Canon vs Olympus til slutt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Herlig Helena, så fint at du ble med...håper du ikke er sint fordi jeg pushet deg litt..(men du gir så mange fine idéer til andre vet du.) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Velkommen til festen! Det er ingenting i veien å ha samme tema som andre - løsningene blir allikevel forskjellig. Dette bli morsomt dette. Takker! Liker spesielt skyggen av gjerdet i snøen, så flott. Så mye snø dere har fortsatt... Skal bli interessant å telle bilder tatt med Canon vs Olympus til slutt. Mange takk! Enig, det skal bli intressant å se. Herlig Helena, så fint at du ble med...håper du ikke er sint fordi jeg pushet deg litt..(men du gir så mange fine idéer til andre vet du.) Takk Randi! Selvfölgelig er jeg ikke sint, det var bra at du fikk meg til å melde meg på. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Dag 2: Vårblomst: Canon 5D. EXIF: 50mm, f/1.4, 1/3200, ISO 100. --- Dag 3: Fant dette på en (nydelig) skitur ved Gjenvollhytta: Olympus E-PL2 med 14-42II. EXIF: 42mm, f/5.6, 1/250, ISO 200. --- Har skiftet til et annet bilde, se nedom. Dag 4: Det var sol når jeg vaknet, så jeg gikk en tur i närområdet og fant dette: Olympus E-PL2 med 14-42II. EXIF: 22mm, f/4.1, 1/1250, ISO 200. Endret 4. april 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bra, Helena...likte spesielt godt Dag 3, farge, fokus, lys...alt var jo perfekt på den. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Dag 4: Postet et annet bilde imorse, men har lagt det i spoiler (lenger opp) og her er det jeg har valgt til dagens bilde. Lamadyr (tror jeg): Olympus E-PL2 med 14-42II. EXIF: 42mm, f/5.6, 1/125, ISO 200. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Liker personligheten til dag 3 og skyggene til dag 4. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Takk Randi og Bykatt! (Har skiftet til et annet bilde for idag. Bildet Bykatt kommenterte er i Spoiler lenger opp.) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Lamadyr i midt-Norge? Kanskje ikke akkurat det jeg tenkte på med firbeint pelskledd fotomodell i tråden min, men veldig søt og kjempeeksotisk. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 He he, ja det var litt morsomt at du skrev om firbeint pelskledd fotomodell i din tråd samtidlig som jeg postet dette bildet. Firbent fotomodell kan sikkert öke fotolysten. Jeg får låne naboens katt... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jøss, har dere slike dyr på Heimdal...du fanget visst blikket på den der Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Likte dag 3 med skjegget på treet, men Lamaen var da også en søtnos. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Mange takk Randi og lessis! Jeg fant disse lamadyren i Hovin når vi var der på husvisning. (Mer info i spoiler.) Her er huset: Det var et koseligt hus, men masser å gjöre og vi skal ikke kjöpe det. Jeg har dog aldri sett så mye folk på en husvisning. Der var 50 biler og det tok nesten en time för vi kom oss derifra (smal vei og biler parkert i to rader)! Heldigvis hadde vi lamaene å se på mens vi ventet. -- Dag 6: Gammel sykkel: Canon 5D med 35/1.4L. EXIF: 35mm, f/2, 1/125, ISO 100. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Mye lekkert som vanlig, HelenaN. Spesielt kombinasjonen av rust og high-key tendenser i dagens. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fantastisk flott farge på den der sykkelen...(Hovin, så langt av gårde) (I dag er det veldig vanskelig å komme inn eller gjøre noe her på forumet.... ) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Tusen takk Tom og Randi! På grunn av problemer med Olympusutstyret har jeg ikke hatt noen särlig inspiration for foto i det siste, men nå har Olympus lovet at jeg skal få bytte det ut, så håpentligvis blir det snart bedre. -- Dag 9: Parker ikke foran dören: Canon 5D. EXIF: 50mm, f/2.5, 1/250, ISO 400. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du verden så vakker den "stygge" døren ble...flott komposisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå