Melkesjokoladen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jau folkens! Jeg lurer på hva som er deres beste facerape, enten dere har fått selv eller gitt folk. Trenger inspirasjon =) Har ikke så mange, men har hatt alt fra tarmslyng, utlagt tarm og villighet til å betale for en date. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hahaha, kan lukte bra tråd av dette. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 30. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 Hele poenget med en god Facerape er jo at folk ikke skjønner det. Skriver du "Åahehe, elsker kuk 50 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Var nylig en i klassen som fikk falske kjærlighetserklærelser sendt ut til forskjellige. 1 Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 "Slutt og plag Birkedal! Han er en flott mann!" 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg nicho_meg Skrevet 31. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2011 En kamerat hadde statusoppdatering fra militæret: "Skal bli pappa." Aldri gå fra en pc pålogget i militæret... 23 Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ganske vanlige, litt teite ting pleier å funke.. som f.eks: "Jeg liker lange turer i skog og fjell" 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Razorlight Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2011 Skrev "klamydia " på statusen til ei venninne. Endte i at hennes far ringte henne og ga henne huden full av kjeft. 132 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Liker også de som er litt "ydmyke". Eksempel: "Spiste bønner til middag idag, slapp en brøler istad. Fy faen som den lukta!" 3 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Skifte fødselsdato! Legge til mange randoms med rare navn. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Venter bare på at første kommentar om at "Facebook er teit og usosialt og alle som bruker det er idiotiske blondiner som sitter der hele dagen" kommer. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lumpness Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2011 "jeg bæsja i buksa, kommer ikke på konsert i kveld" 15 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 "d serveres fleskepølse i kantina på skolen i morra! glede me som en unge " - fra statusen til ei "fin" jente xD. Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2011 Facebook er teit og usosialt og alle som bruker det er idiotiske blondiner som sitter der hele dagen. 103 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkekartong Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hms.. Min må være på en kompis når han stod i aulaen på skolen og stekte vafler.. Status: Skrev et eller annet om at han hadde stekt vafler i hele dag og hadde digga på vafler. At vaffelrøre satte skikkelig fart på magan og at han hadde spist vafler i ei hel uke. Eller noe. Profilbilde: Første treff etter dette google-søket (han kisen i badekaret). Nye likes: Blant annet vafler Nytt favorittsitat: "Det e faen ikke eg som he skreve detta! Det e facerape" - i og med det ikke var den første gangen han hadde blitt facerapa. Nye venner: Søkte opp "pao pao" og fikk opp en haug av folk med asiatiske tegn. La til alle frem til jeg ikke fikk lagt til flere. (Dette er jo genialt i og med at de selv en mnd etter facerapen dukket opp på vennelista hans ) Språk: Persisk. Ikke bare er det umulig å lese men facebook vises også speilvendt i forhold til det den vanligvis gjør, så ikke bare er det vanskelig å finne ut hva som betyr "bytt språk" - det er vanskelig å i det hele tatt finne den knappen. Også tror jeg at jeg gjorde ham fan av kystpartiet.... Endret 10. april 2011 av Melkekartong 57 Lenke til kommentar
Populært innlegg andymann Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Jeg hører en del på heavy metal, og sammenligner dagens listepop med svartedauen. Fikk meg en liten overraskelse da jeg logget meg på face'ern og så at den nyeste statusen min inneholdt en hyllest til Lady Gaga's "Alehandro" (?) og det som verre er. Det verste var faktisk at "voldtektsmannen" klarte å kopiere min skrivemåte ganske perfekt, så alle vennene mine trodde jo på det Jeg vil ha hevn 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 " Jeg klarer ikke bestemme meg om det blir venstre eller høyre hånda i kveld :/ " Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 " Jeg klarer ikke bestemme meg om det blir venstre eller høyre hånda i kveld :/ " HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Facebook er teit og usosialt Hvordan får du FB til å bli usosialt? 6 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen kollegaer har fått denne av meg "faen, på jobb og løs mage" og en mer fjaste som "sitter naken på jobb" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå