Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 30. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Som vanlig i slike saker hvor en innvandrere begår drap og forbrytelser mot etniske skandinaver så blir slikt dekket over for å ikke skape "fremmedfientlighet", men hva med det faktum at den aller største andelen av overfallsvoldtekter er mot etniske, innfødte? er ikke det også en form for fremmedfiendtlighet? og hva skal man kalle pressens delaktighet i å dekke over alvorlige forbrytelser der gjerningsmannen er en utlending om ikke rasisme? http://www.nj.no/Sjekkliste+for+journalistisk+arbeid+i+det+flerkulturelle+Norge.b7C_wlnIY4.ips Jeg poster denne tråden fordi at jeg håper vi kan få en bredere debatt omkring hvor farlig det faktisk er å gå rundt med hodet i sanden i frykt for å bli kalt rasist og lignende og hvor dødelig politisk korrekthet er, samt hvordan vår trivsel blir svekket. Om du vil se det synet som møtte politiet når de fant liket av Elin Krantz så kan du ta deg en tur til denne siden. ADVARSEL! Siden inneholder sterke bilder. http://snaphanen.dk/2011/03/30/elin-krantz-et-offer-for-svenske-politikeres-fremmedpolitik/ DU ER HERVED ADVART. Dette er den virkelige konsekvensen av hvite liberales herjinger i Skandinavia, den utilslørte sannhet. Det er ikke noe vakkert bilde du kommer til å se, men som du må gå til en alternativ side for å få sett siden kontrollert presse ikke har lov til å vise slikt, bildet er lekket av Politiet i Gøteborg og det var helt garantert av moralske årsaker at vedkommende tjenestemann bestemte seg for å lekke dette bildet, sannheten MÅ frem. Personlig så mener jeg at de politikere som har ansvaret for at vårt samfunn har blitt slik at det nå er utrygt for jenter å ferdes ute på nattestid må ta sin straff. Hva skjer så i dette landet? har dette nådd frem til våre styresmakter? Nei, det har det ikke, senest i dag kan vi lese om at Barne-,likestillings- og inkluderingsminister Audun Lysbakken er i Sarpsborg i forbindelse med at man nå skal inkalle såkalte minoriteter til jobbintervju og at dettehar gitt «oppsiktsvekkende gode» resultater i staten. Nok er Nok. Konsekvensene (et ord som våre politikere sjelden bruker) av denne galskapen er flere døde jenter som Elin Krantz, et medlem av vår folkegruppe som nå aldri kommer til å gi skandinavia noen sønner eller døtre, en familie som er ødelagt av sorg, venner som er psykisk nedbrutte og sist og ikke minst nasjonalister som er rasende forbannet over å ikke bli hørt. Til slutt vil jeg si til norske menn at dere må ikke finne på å la jenter ferdes ute uten deres tilsyn på nattestid, om dere har muligheten til å følge deres venninner hjem så gjør det, siden det nå under dagens styresett i Norge kan bli fatalt om dere lar være. Dessverre så tror jeg at det må flere til som Elin Krantz til før noe blir gjort. Endret 31. mars 2011 av Runar 51 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 Kunne være greit med en forklaring fra moderator på hvorfor denne tråden ble flyttet til oppslagstavlen synes jeg. Er innholdet upassende? Inviterer ikke tråden til videre debatt? Angående hvor fokus til våre folkevalgte er hen: http://www.dagbladet.no/2011/03/30/nyheter/innenriks/regjeringen/integrering/politikk/16005484/ 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 Her er atter en frøken som har hatt et ublidt møte med det nye vi. Dette løses nok ved å kvotere dem inn i statlige jobber, eller hva herr Lysbakken? 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2011 "Jag vill inte se en enda bild" 23-åringen vill inte se några bilder på Elins döda kropp. Han motiverar det med att han inte kunnat sova på flera nätter efter att ha sett dem. http://gt.expressen.se/nyheter/1.2376367/jag-vill-inte-se-en-enda-bild Lekkede bilder finnes under link i førstepost. 12 Lenke til kommentar
SV-inmyheart Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Her er atter en frøken som har hatt et ublidt møte med det nye vi Bevis på at innvandrere gjorde det med hu dama, inntil da er du en løyner. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2011 http://pub.nettavisen.no/nettavisen/nyheter/article2829109.ece 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg sosialliberal Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Du begår noen simple feil når du fremstiller både saken og temaet i denne tråden. For det først er ingen dømt i Elin Krantz saken. Meg kjent har politiet en mistenkt i forvaring, men den mistenkte har allerede avvist at han hadde noe som helst med denne saken å gjøre. Dermed vet vi ikke hvem som har gjort dette før den endelige dommen faller. Alle er uskyldig til det motsatte er bevist. For det andre fremstiller du saken meget generaliserende når du setter alle innvandrere under samme bås, samtidig som du fremstiller saken uobjektivt. Hvis en uviten leser innlegget ditt så får man inntrykk om at ingen etniske skandinaver verken voldtar eller dreper. Alle vi vet at det er langt unna sannheten. Brutale drap begås på tvers av etnisk tilhørighet, kulturell tilhørighet, klasse tilhørighet, religiøs tilhørighet, osv. Jeg kunne uten problemer fremstilt en rekke drap- og voldsaker med like stor, og større, brutalitet begått av menn med etnisk skandinavisk bakgrunn, men har ingen interesse i å gjøre dette nettopp fordi jeg ikke ønsker å generalisere, eller opptre irrasjonelt ved å lynsje en hel folkegruppe på bakgrunn av handlinger begått av noen få. Sannheten i forbindelse med dette er at de alle fleste mennesker med innvandrer bakgrunn har verken begått mord eller utøvd noen andre typer for vold. At alle de skal da lide og ta konsekvenser for handlinger begått av noen få mennesker, er urettefredig. De som begår slike handlinger, slik som i tilfelle med Elin Krantz, er syke mennesker og har en felles betegnelse eller definisjon – nemlig kriminelle. Dette gjelder alle som begår slike handlinger, uavhengig om vi snakker om skandinaver eller utlendinger. En kriminell er kriminell, verken mer eller mindre. Vi har heldigvis en rettsstat som skal ta seg av de som begår kriminelle handlinger, og fremfor loven har vi alle like rettigheter. Det jeg håper i denne sammenheng, er at den rette som er ansvarlig for dette grusomme drapet på ei uskyldig kvinne blir tatt, og tilbringer mange år bak lås og slå. Det spiller ingen rolle for meg om vedkommende heter Svein eller Abid. 46 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wyrd Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 @ statsviter: Alle overfallsvoldtekter i Norge er rapportert begått av ikke-Europeiske innvandrere. Ja, nordmenn begår også forbrytelser, men man kan ikke gjemme under bordet at fremmedetniske innvandrere er ekstremt overrepresentert. 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Enig med Wyrd. Det tjener ikke til noe å benekte virkeligheten. Kan noen forresten fortelle meg om et eneste dokumentert tilfelle av at en etnisk skandinav har voldtatt en fremmedkulturell? 33 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har lett litt rundt nå, men har slitet litt med å finne det. Er det noen som vet hvor mange prosent innvandring har øket de siste 50 årene? Det jeg gjerne vil finne ut av er hvordan innvandrings prosentene vil se ut om 30 - 40 - 50 år. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Kjenner jeg blir kvalm over å lese statsviters innlegg. Det er slike som deg som er selve årsaken til at denne unge jenta måtte bøte med livet pga en uvillighet til å ta innover seg at mennesker er forskjellige og at blanding av all verdens folkeslag ikke fører noe godt med seg. Ja, det kan hende at vedkommende ikke er dømt enda, men skyldig det er han og denne jentas og mange andres liv kunne vært spart om man holdte skandinavia mere etnisk rent. Om dette får fortsette og vi får flere historier som denne så vil vi komme til å få et ultranasjonalistisk samfunn som får det tredje riket til å virke som en spasertur i parken og hjernevaskede multikulturalister vil ha utspilt sin rolle for godt. -- Samtlige 41 anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er ifølge politiet begått av ikke-vestlige innvandrere. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561939 -- Har du sett på bildene statsviter? Synes du kan ta en god titt på hva du er med på å skape, hva du og dine likesinnede er skyld i. Slike som deg tas alvorlig lengere. Du burde tvinges til å se på bildene til øynene dine blør. Artig at du snakker om hva du ser på som en urett. Var det rettferdig at Elin måtte bøte med livet fordi at slike som deg skal føle at dere gjør noe "moralsk riktig" ved å slippe all verdens folkeslag inn i livsrommet til skandinaver? Vi VET konsekvensene av denne galskapen, Vi vet at en økning av mengden folk av fremmed opphav vil føre til flere drap og voldtekter. Fremtiden om slike som deg får fortsette å sitte ved makten kommer til å bli en av vold, det er ingen annen utvei og blodet vil være på deres hender. 37 Lenke til kommentar
LBS Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Slettet Endret 1. april 2011 av LBS Lenke til kommentar
Populært innlegg sosialliberal Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Kjenner jeg blir kvalm over å lese statsviters innlegg. Med slike spydigheter kommer du ingen plass. Jo mer du bruker dem jo mer legitimitet i diskursen mister du, og du blir til slutt ansett som en av de useriøse debattanter som ingen gidder å lese hva dem har å si. Det er mange av de på dette forumet. Du kan gjerne fortsette med dette, men ikke forvent deg seriøs og rasjonell diskurs slik som du etterlyste i åpningsinnlegget ditt. Dette er siste advarsel fra meg, blir det ikke fulgt så melder jeg med ut av debatten og rapporterer dine innlegg. Det er opp til deg. Det er slike som deg som er selve årsaken til at denne unge jenta måtte bøte med livet pga en uvillighet til å ta innover seg at mennesker er forskjellige og at blanding av all verdens folkeslag ikke fører noe godt med seg. Skrive ansvaret på meg for drapet på denne kvinnen viser bare hvor lite rasjonell tilnærming du har, og hvilken rasistisk etikk du fremmer. Menneskeraser eksisterer ikke, menneskets DNA er så si helt lik, dermed blir du aldri kunne bevise menneskeraser ved hjelp av vitenskap. Det finnes riktig nok flere forskjellig kulturelle koder, og ingen av disse koder er universelle. Blanding mellom mennesker fra forskjellig deler av verden har pågått siden mennesket så dagens lys på denne kloden. Slike vandringer kommer aldri til å stoppe så lenge det eksisterer mennesker på denne jorden. Vi nordmenn er også innvandret på et tidspunkt i historien, og ingen vet hvor vi ender til slutt. Ja, det kan hende at vedkommende ikke er dømt enda, men skyldig det er han og denne jentas og mange andres liv kunne vært spart om man holdte skandinavia mere etnisk rent. Det er ikke bare ”det kan hende at vedkommende ikke er dømt”, men nå er det slik at vedkommende de facto de jure ikke er dømt. Så lenge han ikke er dømt så skal vi passe oss for fordommer. Jeg er glad at det er slik fordi det skjer alt for mange justismord. Hadde vi levd etter din tankegang så hadde rettsstaten sluttet å eksistere, dermed er jeg veldig glad at du er ikke i posisjon til å avgjøre slike saker. Jeg lever i et liberalt demokrati som praktiserer et rettssystem der alle er uskyldige til det motsatte er bevist. Du, derimot, lever i middelalderen der lynsjing av mennesker uten rettssak er veien å gå. Etnisk ren Skandinavia er Utopia i dagens globaliserte verden. Vi har forpliktelser i forhold internasjonale avtaler i forbindelse med asylinstituttet, noe som jeg er glad for. En dag kan det være sånn at jeg blir politisk forfulgt, og da er det greit å ha et sett av internasjonale avtaler som sikrer mine individuelle rettigheter. Vi nordmenn benyttet oss av slike rettigheter under andre verdenskrig i stor grad når flere av oss dro til Sverige, USA, GB, osv. Vi er i tillegg direkte involvert rent militært i to store konflikter som har resultert i folkevandring. Dermed er det helt på sin plass å tilby ly å beskyttelse til de som trenger det. De som ikke trenger det, bør vi returnere fortest mulig. Samtlige 41 anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er ifølge politiet begått av ikke-vestlige innvandrere. De aller fleste oppegående vet at denne statistikken er fremstilt feil, nettopp fordi de aller fleste voldtekter skjer i nære relasjoner, og er såkalte ikke- anmeldte voldtekt. I tillegg er dette særegen fenomen for Oslo, og ikke representabel for hele landet. Tar vi hele landet til etterretning så er tallene helt annerledes. I tillegg presiserer artikkelen at grunnlaget for dette som skjer i Oslo er fordi disse mennesker sliter i mye større grad med psykiske problemer som følge av krig. Her i Norge er det ikke krig, heldigvis, dermed sliter ikke vi med de samme postkrigstraumer. Dvs. at det disse mennesker trenger er et mye bedre psykiatrisk tilbudt med det samme de entrer de norske grenser. Hadde vi klart å øke dette tilbudet så hadde antall overfall begått av de med annen etnisk bakgrunn vært betydelig lavere. Har du sett på bildene statsviter? Synes du kan ta en god titt på hva du er med på å skape, hva du og dine likesinnede er skyld i. Slike som deg tas alvorlig lengere. Du burde tvinges til å se på bildene til øynene dine blør. Jeg har sett bildene, og jeg har samtidig sett mye verre hendelse i realiteten. Men det endrer ikke mine preferanser i det hele tatt. Tvert i mot, hver gang jeg ser slike hendelser styrkes mine preferanser om at dette har ingen verdens ting med verken raseforskjeller, etnisitet eller hudfargen å gjøre. Dette har med syke individer å gjøre, og ingen andre variabler. En med etnisk norsk bakgrunn som begår en slik handling er på ingen måte bedre enn de med multietnisk bakgrunn som begår samme handlingen. Begge er syke individer som trenger hjelp. For to år siden ble det begått et trippedrap i Tromsø, av en etnisk nordmann. Åstedet så tre ganger verre ut enn de bilder du viser til her. Mennesket som begikk disse drapene var psykisk syk, og hadde veldig fjern kontakt med virkeligheten. Etter din tankegang så burde jeg definere alle etniske nordmenn som søppel, og flyttet ut av landet. Artig at du snakker om hva du ser på som en urett. Var det rettferdig at Elin måtte bøte med livet fordi at slike som deg skal føle at dere gjør noe "moralsk riktig" ved å slippe all verdens folkeslag inn i livsrommet til skandinaver? Hva som er etisk riktig er subjektivt, det jeg refererte til er internasjonale avtaler i forhold til asylinstituttet som Norge, og mange andre land, har forpliktet seg til. Disse avtaler er ikke mulig å bryte uten at det får konsekvenser for det diplomatiske forholdet. Samtidig er det slik at det var et samlet parlament i plenum som har vedtatt disse avtaler, dvs. det ligger stor legitimitet bak disse avtaler. Til slutt vil jeg poengtere det jeg har poengtert mange ganger før; SSB statistikken viser at 965 av 1000 av de med innvandrerbakgrunn har aldri begått en kriminell handling. Tar vi til etterretning alvorlige kriminelle forseelser så er tallet enda høyere i favør av de som ikke begår slike handlinger. Det dette sier oss er at de aller fleste innvandrere er lovlige borgere av dette landet, som betaler skatt og bidrar positivt til samfunnet. At det finnes råtne epler blant disse er ikke å benekte, men slike råtne epler finner vi over alt uavhengig av etnisk bakgrunn. Endret 1. april 2011 av statsviter 36 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wyrd Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Menneskeraser eksisterer ikke? Den påstanden kan bli avfeid bare ved å kaste et blikk på de opplagte forskjellene mellom verdens ulike folkegrupper. Se f.eks. på nordeuropeere og sub-sahariske afrikanere, som har levd adskilt i ulike miljøer over mangfoldige tusenvis av år. Jeg syns dette bildet av et veldig 'nordid' individ av den Europide rasen og en representant for den sub-sahariske negroide rasen taler for seg selv. Ikke-Europid masseinnvandring til Europa er et nyere fenomen, forresten. 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Her kommer de fanatiske løgnene som kun ekstremister kan greie å klekke ut ser jeg. Fornektelse av rase, babbel om internasjonale avtaler som forplikter oss til å få vårt folk utryddet. Ja, det er i sannhet en menneskerett det Elin Krantz måtte gå gjennom før hennes sjel forlot hennes kropp eller hva? Morsomt at du åpner med personangrep og så fortsetter med å sitte på din høye hest hvor du etterpå sier at du skal rapportere meg, slik snakker kun et barn eller en kvinne. Angrep er det beste forsvar eller hva? Raser eksisterer, ta deg en tur til snart hvilkensomhelst fengsel i statene og sjekk hvor masse integrering, mangfold, likestilling og tilsvarende psykobabbel de har der. Kanskje du greier å få på plass noe broderlig som går på tvers av rasene. Rapporter i tilbake når du har gjort det for det fortjener i så fall nobels fredspris. Skrive ansvaret på meg for drapet på denne kvinnen viser bare hvor lite rasjonell tilnærming du har, og hvilken rasistisk etikk du fremmer. Menneskeraser eksisterer ikke Farlig fornektelse som har ført til blant annet dødsfallet til Elin Krantz. Dette har ingen ting med "kulturelle koder" å gjøre, men heller biologi. Formeringstrangen er ikke noe som er universiell mellom rasene, det er en grunn til at enkelte folkeslag tilsynelatende formerer seg mye hyppigere og står bak en større andel voldtekter. Blanding mellom mennesker fra forskjellig deler av verden har pågått siden mennesket så dagens lys på denne kloden. Slike vandringer kommer aldri til å stoppe så lenge det eksisterer mennesker på denne jorden. Vi nordmenn er også innvandret på et tidspunkt i historien, og ingen vet hvor vi ender til slutt. Det europeiske folk og spesielt de nordiske er de minst blandede folkeslagene på denne jorden hvilket er beviselig med tanke på recessive gener. Vi er ikke en flokk med mongrelliserte mennesker. Vi har i stor grad blondt hår og blå øyne, dette må vi få lov til å bevare og ikke bli utsatt for utryddelse fordi at noen jøder i FN og deres marsjerende soldater sosialistene (du) ønsker det. Å ta fly fra Somalia til Norge er forøvrig ingen folkevandring. Å krysse grensene her i nord hvor det er folk av samme opphav kan kanskje defineres slik, det vi i dag opplever er ikke noe normalt noe som vil fungere på sikt, utfallet kan kun bli et voldelig et, dette greier selvsagt ikke du se siden dine analytiske egenskaper er fullstendig fraværende. Jeg lever i et liberalt demokrati som praktiserer et rettssystem der alle er uskyldige til det motsatte er bevist. Du, derimot, lever i middelalderen der lynsjing av mennesker uten rettssak er veien å gå. Du lever i Kardemomme by. Etnisk ren Skandinavia er Utopia i dagens globaliserte verden. Vi har forpliktelser i forhold internasjonale avtaler i forbindelse med asylinstituttet, noe som jeg er glad for. En dag kan det være sånn at jeg blir politisk forfulgt, og da er det greit å ha et sett av internasjonale avtaler som sikrer mine individuelle rettigheter. Du er med andre ord klar for å flykte når dritten treffer vifta som en konsekvens av det søppelsamfunnet du har vært med på å bygge? De aller fleste oppegående vet at denne statistikken er fremstilt feil, nettopp fordi de aller fleste voldtekter skjer i nære relasjoner, og er såkalte ikke- anmeldte voldtekt. I tillegg er dette særegen fenomen for Oslo, og ikke representabel for hele landet. Tar vi hele landet til etterretning så er tallene helt annerledes. Her ønsker du (og det er alt) at etniske toppet statistikken i slike forbrytelser slik at det kan være lettere å rettferdiggjøre den fullstendige galskapen vi i dag befinner oss under. Javel ja, mørketall ja. Hva med mørketall blant innvandrere? hva med ikke-annmeldte overfallsvoldtekter som følge av følelser av skam og lignende? Det du serverer her er en drøvtygd pakke løgner som sosialistene aldri kan få nok av. Repetisjon gjør ikke en løgn sant. Jeg har sett bildene, og jeg har samtidig sett mye verre hendelse i realiteten. Men det endrer ikke mine preferanser i det hele tatt. Tvert i mot, hver gang jeg ser slike hendelser styrkes mine preferanser om at dette har ingen verdens ting med verken raseforskjeller, etnisitet eller hudfargen å gjøre. Tvert i mot? du mener at denne forbrytelsen er å foretrekke over noe annet fantasifult noe som du ikke vil dele med oss? Dette er på grensen til at jeg drar frem en youtube video med en cuckoo klokke. Hva som er etisk riktig er subjektivt, det jeg refererte til er internasjonale avtaler i forhold til asylinstituttet som Norge, og mange andre land, har forpliktet seg til. Disse avtaler er ikke mulig å bryte uten at det får konsekvenser for det diplomatiske forholdet. Fortell meg så hva som ville ha skjedd om vi brøt med disse "avtalene" (diktatene). Hva er det verste som hadde skjedd? Gahr Støre ville ikke vært like anselig i Brussel? Å hvilken krise! 19 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 @ statsviter: Alle overfallsvoldtekter i Norge er rapportert begått av ikke-Europeiske innvandrere. Forsåvidt sant, men hvor mange voldtekter er det beregnet at ble begått i samme tidsrom? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Hvorfor er det relevant iChristian? Vi VET at overfallsvoldtekter er en konsekvens av den hodeløse innvandringen. Det nytter ikke å se i en annen retning. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Denne kaklingen om "nære relasjoner" og annet vissvass er ensbetydende med fornektelse og manglende evner til å ta til seg realiteten. Det er et desperat ønske om å slippe ta stilling til vanskelige spørsmål og heller la "ting være som de er" slik at stikket blir enda litt hardere i fremtiden. 16 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fordi at det ble ANMELDT 3800 voldtekter i 2007. De fleste begås i nære relasjoner. Altså av hvite nordmenn mot hvite nordmenn... Overfallsvoldtekter er et forsvinnende lite problem i den store voldtektsmengden. Selvfølgelig et problem vi må bekjempe, men fortsatt betydelig mindre enn den totale voldtektsmassen... 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Samme hvor stor andel voldtekter nordmenn står for så rettferdiggjør det ikke en økning av de som er av den voldelige sorten. 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg