LordChosen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hei, Vi er på utkikk etter flere medlemmer til vårt lille samfunn. Serveren jeg kjører, er en dedikert server stående i Tyskland. Med disse spesifikasjonene: AMD Athlon™ II Quad-Core 12 GB DDR3-RAM 2x 1,500 GB SATA II-HDD 100Mbit internett connection ---------------------------------- Serveren er en SMP / Build server, hvor det egentlig handler om å skaffe sine egene ressurser og bygge etter fantasien din. Det er til nå 112 registrerte spillere på den. Krav vi setter til deg som spiller: - Det er ikke lov til å ødelegge for andre spillere, i noen som helst form. Dette vil medføre fra alt til fengsling til permban. - Du må være over 18 og oppføre deg, ikke vær et rasshøll på chatten. Og hjelp andre hvis du har muligheten. De fleste på serveren er voksene personer. Respekter dette. - Dette er en internasjonal server, der du har folk fra både Europa og USA. Det vil da si at du må kunne beherske å skrive engelsk. ---------------------------------- Flere detaljer om servere: Det er 4 "worlds" som blir kjørt på denne serveren. Der 3 av dem er permanent build worlds, og den 4 er event world.(Altså premade adventure worlds som jeg laster opp fra tid til annen, så spillerene kan gjøre noe annet enn å bare bygge). Serveren kjører også flere andre plugins som jeg kan liste opp her: BigBrother BackToBody ChestLock CommandBook FalseBook Jail mcMMO PrivateWarp Stargate Sidekick Whitelist Mer info om hva disse pluginsene gjør, kan du se på vårt forum: http://forums.freddyshouse.com/fh-minecraft-server-384/ ------------------------------------------- Denne serveren kjører også whitelist, det vil si at du ikke kan connecte til den, uten at jeg har lagt deg til. Så hvis dette høres bra ut, så kan du svare på disse spørsmålene her: Navn: Alder: Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Nick: Server ip: minecraft.freddyshouse.com eller zebra498.startdedicated.com - Hvis første ikke fungerer, prøv den andre. admins: lordchosen1 sexycrosshare moderatorer: mevos darqs RT map: FH Minecraft map Deler av Northland City: Endret 27. januar 2012 av LordChosen Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Minecraft har sluppet ut en ny version, noe som gjør at du ikke vil få koblet deg til serveren om du har oppdatert klienten din. Om du fremdeles kjører 1.3, så har du muligheter til å koble deg til. I værste fall så er det nok bare noen timer til bukkit slipper ut nyeste versionen. I mellomtiden så jobber jeg med å gjøre klare pluginsa, slik at de skal fungere i det jeg patcher serveren til 1.4. Håper dette ikke skaper for mye hodebry for dere brukere Serveren har fremdeles slots åpene for flere spillere, slik at det er bare til å legge inn en søknad. Enten på inboxen min, eller direkte i tråden. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Serveren er oppe, og jeg har oppdatert de fleste pluginsa. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan jeg få komme i withelista? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan jeg også komme i whitelista? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Dere kan begge komme i whitelista, om dere kan svare på det her bare "Hvem er jeg? Hvor gammel er jeg? Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Hva er mitt inngame nick?" Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 "Hvem er jeg? jonas Hvor gammel er jeg? 15 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Prøve nye servere og hjelpe til så ikke andre griefer og passe på serveren som stab Hva er mitt inngame nick?" norsk2277 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 "Hvem er jeg? Hvor gammel er jeg? Jeg er 28. Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Mest for å se hva mesterverk folk lager, og kanskje prøve å lage noe selv :-) Hva er mitt inngame nick?" Leoon5k Lenke til kommentar
outern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor gammel er jeg? 22 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Leter etter en norsk survival server som ikke er overbygget og full av tomme byer. Hva er mitt inngame nick?" outern88 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hvor gammel er jeg? 22 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Leter etter en norsk survival server som ikke er overbygget og full av tomme byer. Hva er mitt inngame nick?" outern88 Mange av de som spiller på serveren er tidligere "gaming" venner fra noen år tilbake Det vil si at vi kommuniserer med engelsk. Til gjengjeld, så er de fleste godt oppi åra, og oppfører seg bra.(Selv om vi har det mye morsomt). Serveren er heller ikke overbygd, da vi har 3 verdener vi kan bygge i, + at serveren er ganske ny (og som jeg har skrevet i trådstart, vi legger stadig til en event verden, som er premade adventuremaps, der folk kan gå rundt og finne skatter!) Jeg har lagt til alle sammen i whitelista. Oppfør dere, og ha det morsomt. Ingen av admins eller mods er firkantet, og kommer til å overbruke noe som administrative ting på dere som spillere. Endret 2. april 2011 av LordChosen Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor gammel er jeg? 18 år gammel Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Jeg har lett etter en god server med "lite" og hyggelige folk og håndterbar lagg. Dere virker som dette. Hva er mitt inngame nick?" DagensDag Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har lagt deg til DagensDag Velkommen til serveren Lenke til kommentar
outern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Den sier jeg ikke er whitelisted mulig du har skrevet med stor bokstav eller noe? Skal være: outern88 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Du er på lista, skal følge med på loggen, så ser jeg hva slags melding som blir gitt når du joiner Hva er meldingen du får når du prøver å joine? For serveren gir ikke fra seg noe whitelist error. Eventuelt prøv den andre ip'en jeg har ført opp. Ser ut som noen sliter med å koble seg til minecraft.freddyshouse.com Endret 3. april 2011 av LordChosen Lenke til kommentar
outern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 skal prøveden andre ipen nå. Var: You are not whitelisted on this server, meldingen som kom opp. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Kjempe, da ser jeg du har kommet deg på Meste av informasjonen ang, pluginsa vi kjører. Finner du på forumet. Er det noe mer du lurer på / trenger, så er det bare til å plage moderatorene. Derfor jeg har dem der Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor gammel er jeg? 23 år gammel Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Har ikke spilt noe multiplayer Minecraft enda, men har lyst til å prøve det. Hva er mitt ingame nick? eskhyo Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Du er lagt til Velkommen til serveren, si at du er en ny spiller når du logger på. Så hjelper en av moderatorene deg videre Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Noen endringer gjort på serveren, pluginsen creaturebox er fjernet frem til en version som ikke spiker opp serveren(1.4) blir sluppet fri. Har også byttet ut multiplehomes med privatewarp, dette pga, multiplehomes er utdatert. Mer oversikt om dette kan bli funnet på vårt forum. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Ny event world er oppe. Bruker pre-made mappet ved navn jamesopolis. Du kommer deg til denne verden ved å bruke stargate.(Står "event" på skiltet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå