Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Ble kjent med en jente fra skolen jeg går på, vi går på ungdomsskolen. Jeg går i 10. og hun går i 9. Etter mye øyekontakt på skolen, så tok jeg kontakt via facebook. Etter dette fikk jeg msn addressen hennes og telefon nummeret.

 

Vi har pratet hver dag nå siden 15. januar om alt mulig rart, og har blitt kjent med hun ganske godt :) Lange netter i telefonen, satt rekord i natt der jeg snakket med hun i 3 timer. Blir litt vanskelig å ta kontakt på skolen fordi hun ikke går i klassen min og jeg er litt redd på hva de andre kommer til å tenke hvis jeg går ned og sitter meg med en 9. klassing. Hun sier ofte til meg at jeg er skjønn og søt, hva enn det betyr? Gir hun mye komplemanger (ahrg, det ordet..) og får noen tilbake og.

 

Hun har ofte hatt lyst til at jeg skulle komt bort etter skolen til hun, men det har ikke alltid passet for meg. Hun bor ca. 2,7km ifra meg, men er egentlig ikke noe problem det.

Hun har komt med artige kommentarer på telefonen, om at ikke jeg kunne komt bort å massere henne og klø henne, fordi hun klødde osv.. Er det noe å tolke i dette?

 

En dag spurte jeg om vi kunne finne på noe, (spurte på MSN da,, sikkert et dårlig sjakktrekk..) Hun foreslo at enten jeg kunne komme bort til hun en lørdag, eller at hun kunne komme bort til meg. Jeg ble litt overrasket, og foreslo kino. Men hun likte ikke det forslaget så godt, hun sa det var mye "stress"..

Noen dager gikk og jeg inviterte henne hjem til meg for å se en film, hun kommer imorgen (Lørdag kveld) bort til meg. Er jo earth hour og greier, kanskje dra den ut med litt levende lys? ..

 

Men til poenget, er hun ute etter et forhold, eller vil hun kun være venn? Jeg er jo stormforelsket jeg da.. :love:

 

Om det er noe åpenbart jeg har glemt å fortelle, ikke nøl med å skrive! :)

 

EDIT: En annen ting er hva annet vi kan finne på? En film varer jo i 2t.. Og noen tips til hva vi kan snakke om? Vi er begge ganske sjenerte, skjønner du..

Blir det litt overkill å be henne overnatte? ..

 

 

 

Mvh

Joakim

Endret av Joαkim
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ga TheNarsissist en +, betyr ikke det at du må gjøre som den tullingen sier. :p

 

først av alt. ikke tenk på hva andre tenker om deg, det er en kjempe uvane folk har. Og dessuten vet alle venninnene hennes om hu og deg, de prater MYE! Gjør det du har mest lyst til, vil du gi henne en klem på skolen. DO IT!

 

Her har du ei dame du burde ta vare på. Kan virke som om hu er ute etter 2 ting. Ute etter utstyret ditt (bli kvitt jomfrudommen sin, jeg var selv offer for den type kjerring (møkka kjerringer vel og merke)) eller forhold. Men uannsett, sats på at hu vil ha et forhold. Ikke gi henne alt, la hu også jobbe litt for ting. Men om dere sitter og ser på film, ta iniativet til å legge armen rundt henne eller hold handen hennes. Gjerne ta iniativet til førstekyss. (nakke kyss smelter jenter av)

 

Det er de mest konkrete tingene jeg gjorde på ungdomsskolen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vet det, men.. Rimelig flaut da haha :p Planen er å hente hun, også kanskje gå på butikken å kjøpe noe.. skal jeg kjøpe kondomer når hun er med? :O Vile det ha funket?

 

flaut? nei.

ville det ha funket? som oftest nei

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei tenk nå ikke på det!

 

Dere skal se film, holde hender og kansje kysse litt. :love: Tenk ikke på hvordan du skal oppføre deg, men vær deg selv! Det er akkuret det som gjør at hun allerede har vært interessert i flere mnd. Ikke tenk så mye, men la ting flyte av seg selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...