Gå til innhold

Kamptråd: Vålerenga-Aalesund 1. april

Olum

10 stemmer

1. 1. Hvem vinner matchen?

• Vålerenga
    • Aalesund
    • Uavgjort
      0

Anbefalte innlegg

vif_logo_large.jpgVSAalesund.gif

Tippeligaen 2. runde

01.04.2010 kl. 19:00 på Ullevaal Stadion

Vises på MAX

VIFs 5 siste kamper:

Viking-VIF: 0-2

VIF-Follo: 5-0

VIF-LSK: 0-0

VIF-Dinamo Moskva: 2-2

VIF-Lokomotiv Moskva: 0-2

Aafks 5 siste kamper:

Aafk-FFK: 1-2

Aafk-MFK: 2-2

Aafk-Brann: 2-1

RBK-Aafk: 4-2

Sogndal-Aafk: 2-4

Vålerenga ligger for øyeblikket på 5. plass med 3 poeng. Aalesund ligger på 11. plass med 0 poeng.

Dette er min første kamptråd, så jeg er ikke helt sikker på hva som bør være med. Noe dere føler mangler?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også veldig spent på oppmøtet. Skal visstnok være solgt rundt 7000 sesongkort. Satser på nærmere 20.000 nå som våren endelig er her.

Tror nok 20.000 er litt optimistisk, men bør komme hvert fall 17.000.

Gleder meg til kampen, jeg er såklart på Ullevaal å synger.

Lenke til kommentar

Tja, synes tråden er helt greit, er vel kanskje noen som vil argumentere for mere statistikk og kanskje antatt lagoppstilling men det er sånt man kan poste og diskutere mener nå jeg da

Litt avhengig av hvordan moder natur velger å spille sine kort, om det bli kjølig med en liten sur vind på toppen så tror jeg vi skal være fornøyde om antallet sniker seg opp mot 12-13-14.000 (Som er rundt snittet vi hadde i fjor) - jeg for min del skal gjøre hva jeg kan og kommer til å telle som 1!

Så Aafk - FFK og kan ikke si jeg ble videre imponert over noen av lagene, Aafk er jo vandt med å mokke baller opp mot kjempe-Hogne og det kunne vel se ut som de i en del tilfeller hadde glemt at han er borte. Samtidig som vinden gjorde det rimelig vanskelig å spille fotball over bakken. Aafk var kjedelige, myyye dårligere pasninger og generelt mye dårlig. Kom til et par sjanser men de har vel ikke så altfor mange gode avsluttere.

Så ser ikke helt hvordan denne matchen kan tapes, de har jo heller ikke noe spesielt bra spillende forsvar og er virket som FFK fikk komme gjennom helt greit enkelt ved hjelpe av et par frekke pasninger så det love jo bra for oss, keeperen dems er vel heller ingen levende murvegg. De hadde en garantist for poeng i begge ender av banen og nå er begge borte - 3 poeng MÅ taes i denne matchen.

Noe jeg personlig synes er "like" viktig som 3 poeng er jo at vi har 10 strake seiere hjemme og må jo være nære en eller annen rekord for antall strake seiere i serien på eget gress.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi var jo på topp med en gang dommeren blåste i gang kampen :p Greit å få 2 poeng ekstra da.

Flott kamp, fin gjennomkjøring. Best i alt, og lar ikke Aalesund komme til noe. Aalesund må ha fått feil Post(pun), for han var ræva :p Tapte hodeduell mot Hæstad! Ekstremt morsomt med Grytebust på det flotte målet til Bojan også, 20 i stil, men baklengs, greit nok.

Herlig å se hvor rolige vi er med ball, og hvor aggressive vi er når vi ikke er den. Akkurat slik fotball skal spilles, og med herlige artister i laget også. Ogude er så kald, at det er sykt. Eneste å utsette på er at han blir litt het i toppen på noen taklinger. Greit gult, selv om han var på ball idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...