Valeit Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) En tråd der alt om Hobbit-filmene kan postes og diskuteres. Men først litt info om filmene, og nå i første omgang del 1 av Hobbiten. The Hobbit: An Unexpected Journey er premieresatt til 14. desember 2012. The Hobbit: There and Back Again er premieresatt til 13. desember 2013. Peter Jackson har regi på disse to filmene. Manuset er skrevet av Perter Jackson, Fran Walsh, Guillermo del Toro og Philippa Boyens På rollelisten finner vi navn som; Cate Blanchett(Galadriel), Saoirse Ronan(Itrail), Orlando Bloom(Legolas), Martin Freeman(Bilbo Baggins), Richard Armitage(Thorin Oakenshield), Jeffrey Thomas(Thror), Mike Mizrahi(Thrain), Elijah Wood gjentar sin rolle som Frodo Baggins(mest sansynelig som en fortellerstemme) og ikke minst Christopher Lee som Saruman og Ian McKellen som Gandalf. Flere navn er forvendtet å komme på rollelisten utover året. Linker verdt å følge med på: http://www.thehobbitblog.com/ http://www.imdb.com/title/tt0903624/ Endret 30. mai 2011 av Wacom 3 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Pre-Produksjonen gikk for fullt i gang på lørdag og i den anledning ble to bilder av Peter Jackson sluppet. 7 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gleder meg, kommer til å bli tiårets filmer! Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tror denne filmen blir råbra. Peter Jackson leverer som regel alltid varene Ser frem til denne filmen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Denne filmen har jeg ingen tro på. Man ser jo lett på Peter Jackson at det spares på alt - mannen er jo halvvert i størrelse siden Ringenes Herre-filmene, og der sparte han tydelig på barbersaker og hårpleieprodukter. *Gleder meg!* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan jo ikke si annet enn at jeg gleder meg selv. Offtopic så har jeg endret litt på emnetittelen her. Den var litt lite beskrivende. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Må bare harmonere inn i "gleder meg" koret. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Virker nice dette. Nå er det tusen år siden jeg leste Hobbiten da, men jeg mener å huske at den ikke var like episk som LOTR bøkene. Uansett, satser på at det blir bra! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Offtopic så har jeg endret litt på emnetittelen her. Den var litt lite beskrivende. Konge. Ser at den gamle var lite brukbar med hendhold til trådens retning. ---- Jeg skal etter beste evne oppdatere så for så ny informasjon kommer til dagslyset, men jeg har en opptatt tid forman meg med eksamensforbredelser og eksamen. Ikke urovekkende har jeg selvfølgelig det som førsteprioritet. Men finner dere noe nytt som ikke er postet her før kan dere bare hive det opp. Det er bare gledelig! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Virker nice dette. Nå er det tusen år siden jeg leste Hobbiten da, men jeg mener å huske at den ikke var like episk som LOTR bøkene. Uansett, satser på at det blir bra! Motsatt her. Synes Hobitten var en bedre bok, men det kan tenkes det skyldtes at jeg leste den før Ringenes herre-bøkene. Husker ennå den egentlige opprinnelsen til golfsporten 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Leste hobbiten først, og syns den var en hel del bedre. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte hobbiten best jeg og, leste den før jeg leste ringenes herre. Men jeg så filmene aller først da:? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det gledes her og. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Virker nice dette. Nå er det tusen år siden jeg leste Hobbiten da, men jeg mener å huske at den ikke var like episk som LOTR bøkene. Uansett, satser på at det blir bra! Synast sjølv at Hobbiten er ei betydeleg betre bok enn LOTR. *Gledar meg* Lenke til kommentar
ennj Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 [...]ikke like episk som LOTR bøkene. Uansett, satser på at det blir bra! Det skal godt gjøres å være like episk med den lengden Hobbiten har. Jeg synes boka er bedre lesning mye fordi den er litt mindre på alle måter. Med to filmer håper jeg ingen av dem inneholder verken for mye Legolas eller en snakkende Smaug. Sistnevnte tror jeg ikke vil fungere på film, skjønt det kan jo motbevises. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva med snakkende edderkopper? Boka er jo en barnebok(med mye vold) litt barnslig. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hobbiten var en klart bedre bok enn ringenes herre. Ringenes Herre er egentlig en ganske dårlig bok. Men filmene er veldig bra. I Harry Potter er det motsatt... Bøkene er bra, mens filmene er møkk Endret 21. mars 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det blir nok ikke snakkende drage eller edderkopper. De har jo sagt at dette skal bli like eller mer episk enn lotr. Er ikke plass til slikt da, vett Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ringenes Herre er egentlig en ganske dårlig bok. Gjenta, over? 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå