tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for et trivelig treff i dag. Her poster vi blinkskuddene våres. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for fint treff ja, kjempehyggelig som alltid, og noen bilder på brikken ser ganske bra ut her jeg sitter: Fasettbygget og RandiA Velkommen I Velkommen II Nærportrett I Nærportrett II Seriøst portrett Portrett av en portrettfotograf Senvinter Tidligvår Det får vel holde herfra 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Flotte bilder. Det lå overraskende nok noen brukbare bilder på brikken min også. Trafikk-kaos ... Refleksjoner Denne er vi vel enige i ? "Soccer mums" Ingen beskjeder i dag Vårforelskelse Test av vidvinkelen til bykatt kaian i aksjon Pikene? på broen Fotografer 2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fasettbygget er som alltid et supermotiv, og kan varieres til..., eh til..., øh, ja til et eller annet i alle fall. Ellers har dere spasert gjennom flere årstider ser jeg. Treffene har ikke passet for meg i det siste, ei heller i dag. Spørs om ikke hele kameraet har rustet opp, har visst ikke sjekket det på en stund. Men jeg unner dere et kosetreff jeg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Fasettbygget er som alltid et supermotiv, og kan varieres til..., eh til..., øh, ja til et eller annet i alle fall. Ellers har dere spasert gjennom flere årstider ser jeg. Treffene har ikke passet for meg i det siste, ei heller i dag. Spørs om ikke hele kameraet har rustet opp, har visst ikke sjekket det på en stund. Men jeg unner dere et kosetreff jeg... Håper du snart får tid til foto igjen - du var savnet i dag. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Håper du snart får tid til foto igjen - du var savnet i dag. Jo takk, bedre å være savnet enn glemt skulle jeg mene. Burde bli litt mer tid når mars går mot slutten. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff.. kaian Kaian to.. Ble da et trivelig portrett dette? Kommer flere! Endret 12. mars 2011 av GENTorly 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kaian to.. Ble da et trivelig portrett dette? Haha! Akkurat da jeg skrollet ned til dette sa programlederen i Mesterenes Mester at "Kai ser utrolig frisk og opplagt ut" Han kommenterte opplagt ikke dette bildet Mange fine, fra dere begge! k.n.b, vi spekulerte i om ikke vi får se deg igjen nå vårløsninga snart tar isen på Valle Hovin? En elvevandring i april? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kaian to.. Ble da et trivelig portrett dette? Haha! Akkurat da jeg skrollet ned til dette sa programlederen i Mesterenes Mester at "Kai ser utrolig frisk og opplagt ut" Han kommenterte opplagt ikke dette bildet Mange fine, fra dere begge! k.n.b, vi spekulerte i om ikke vi får se deg igjen nå vårløsninga snart tar isen på Valle Hovin? En elvevandring i april? Hahah! :!: Jeg skal i hvertfall vandre litt ved elvene her i nærområdet, om noen er intressert. Er vel ganske ''bekkete'' de elvene meeeen; vann er vann! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Takk for en superhyggelig tur. Og mange flotte bilder lagt ut allerede. For trøtt til å gi mer detaljerte kommentarer, og har egentlig bare et bilde å legge til ved første gjennomsyn: en tobeint som ser ut som jeg føler meg vinterstid: Edit: fikset på hvitbalansen, kan noen hinte om det ser rimelig greit ut nå? Endret 13. mars 2011 av Bykatt 5 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takker for et hyggelig treff. Starter med et gruppebilde av gjengen AKAM120311-9.jpg by gorgat112, on Flickr Vi fulgte sporet videre etter gode motiver AKAM120311-74.jpg by gorgat112, on Flickr Det var vanskelig å finne den rette plassen (å lande) AKAM120311-65.jpg by gorgat112, on Flickr Så vi lette videre AKAM120311-84.jpg by gorgat112, on Flickr Var vi på rett spor? AKAM120311-29.jpg by gorgat112, on Flickr Fører veien oss hit? AKAM120311-127.jpg by gorgat112, on Flickr Eller hit AKAM120311-15.jpg by gorgat112, on Flickr Eneste vi kunne konkludere med at det snart er sommer, eller ikke AKAM120311-133.jpg by gorgat112, on Flickr Takker alle som var med for en fin dag. Treffes igjen om ikke lenge (Når det er vår?) 5 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Dere ser ut at ha hatt en meget fin og hyggelig tur! Mange flotte bilder og motiver (liker särlig facettbygget). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Edit: fikset på hvitbalansen, kan noen hinte om det ser rimelig greit ut nå? Ser greit ut på min PC Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 k.n.b, vi spekulerte i om ikke vi får se deg igjen nå vårløsninga snart tar isen på Valle Hovin? En elvevandring i april? Vårløsninga tar isen på Valle i dag. Er klar til det helt transparente når det gjelder elvevandring. For det første har vi igjen noen elvestrekker hist og pist fra i høst, men vårløsninga skulle burde gi et vell av nye motiver uansett. Så det er bare å sette seg i stand-by modus for de vannføre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Edit: fikset på hvitbalansen, kan noen hinte om det ser rimelig greit ut nå? Det ser rimelig greit ut, men skulle jeg sette meg i virkelig pirkemodus, så synes jeg det er et svakt grønnlig/blågrønnlig skjær. Men det kan selvfølgelig være at svanen er smågrønn av misunnelse overfor sine artsfrender på mer sydlige breddegrader. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Likte forøvrig det silhuettpregede skibildet til Gorgat. Fine linjer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vi har vel omtrent det samme..skal legge inn forhåpentligvis bedre når jeg kommer på normal-pc'n. Vanskelig å redigere bilder på netbook, så det blir bare et par foreløpig: 3 Lenke til kommentar
Rose-Marie Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Takk for at jeg er blitt invitert inn i deres lille eksklusive gjeng! Her er et lite utvalg av de bildene jeg tok på Photowalk´en i går. Jeg får helt prestasjonsangst når jeg ser hvor vanvittig bra bilder dere andre har tatt. ;-) Jeg skjønner at jeg har enormt mye å lære, og er takknemlig for alle tips som kan gjøre meg bedre! Noe av det første jeg skal gjøre, er å kjøpe en ny linse! Endret 13. mars 2011 av Rose-Marie 3 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Trafikk-kaos ..., Ingen beskjeder i dag syns jeg var best. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Den minste er den største. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå