Dotten Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei godtfolk! Opp gjennom årene føler vi nok at vi har fått ganske god oversikt over hva brukere misliker med forumet, kritikk som vi følgelig forsøker å følge opp og gjøre noe med hvis den anses som berettiget. Men det er også slik at det er lettere å gi beskjed om hva som bør bedres, kontra hva man er fornøyd med. Faren er at vi ser oss blind på det negative og glemmer å bygge videre på det positive ("captivity of negativity"). Så i god go'foten-taktikk, for å fortsette å bli enda bedre på det du mener vi er gode på, tar vi her imot faktorer som gjør at Diskusjon.no er noe for deg Derfor: Hva liker du med Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 11. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2011 De heite mannfolkene! 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De seriøse diskusjonene, de gode svarene, all kunnskapen som jeg kan grave frem, hyggelige mennesker og nye mennesker jeg kan møte! 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 En diskusjon a day, keeps the docktor away! 7 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det vide spekteret av forskjellige emner, samt alt Gavekort nevnte. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 At det er så mange forskjellige mennesker her! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tar det punktvis jeg Vidt spekter av emner Svært høy aktivitet på de fleste underforum Mange hyggelige mennesker En utrolig kunnskapsbase, ALLTID finnes det en tråd Enkelt og greit design/grensesnitt Tilpasning til mobile enheter 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Og så er det kjekt å ha noe å gjøre for de av oss som ikke er så sosiale ute blant folk 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De raske svarene (som regel) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Variasjonen av emner som blir diskutert. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Fikse spoiler for mobil-mode? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Enkelheten. Når jeg besøker andre forum blir jeg frustrert over hvor innviklet sidene er satt opp. Diskusjon.no er enkelt og logisk satt opp. Det gjør navigeringen til en lek. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Raske svar og emmner som dekker tilnermet alt. Norges DESIDERT beste forum. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 At det er så mange svette nerder her! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det jeg liker aller best med dette forumet er at jeg har møtt sjelevenner i tillegg til mine rake motsetninger. Jeg har truffet folk som jeg føler virkelig skjønner akkurat hva jeg snakker om når jeg føler meg som rarest. Og så har jeg truffet de som utfordrer min virkelighetsoppfatning. og det er ikke et at noen av dem har rett. Det er det at jeg opplever helheten. Det gir meg en trygghet. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De heite mannfolkene! Scary Fra spøk til revolver - Det er generelt god takhøyde her, og folk flest er til å snakke med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 "Siste 24 timer" har blitt veldig bra Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Veldig aktivt. Mange gode - og ikke minst morsomme tråder! Vidt spekter av forumtråder og brukere. Det finnes noe for alle. Stort rom for mye spøk og morsomheter her. Det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg føler at jeg møter mennesker som både tenker og er akkurat som meg her på forumet! Mennesker med lik tankegang, følelser, meninger, humor og som skjønner meg og det jeg prøver å ytre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå