Grinchen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dere deler ut paragrafer som godteri. Dere må innse at universet er hinsides den slags vrøvl 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva vil du med denne tråden? Med mindre du oppdaterer innlegget ditt slik at det er mulig å forstå hva du vil, kommer jeg til å stenge den. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Hva vil du med denne tråden? Med mindre du oppdaterer innlegget ditt slik at det er mulig å forstå hva du vil, kommer jeg til å stenge den. Det jeg vil er å gi juristene noiaen... 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Med andre ord er det bare tull du poster? Skjerp deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det jeg vil er å gi juristene noiaen... Noia? Du får én time på å gjøre tråden forståelig og nyttig. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Med andre ord er det bare tull du poster? Skjerp deg. Nei jeg poster ikke tull. Gå i skammekroken grovetussen 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noia? Du får én time på å gjøre tråden forståelig og nyttig. Du får ta å se litt gjennom trådstarters andre verk, er mange forståelige tråder han lager. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Det jeg vil er å gi juristene noiaen... Noia? Du får én time på å gjøre tråden forståelig og nyttig. Det jeg mener med det at det i basis er jurist et fultsstendig unyttig yrke... da det er helt unødvendig og unyttig å ha et så komplisert lovverk at det må fagpersoner til for å tolke det... 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ønsker du en diskusjon rundt nødvendigheten av et avansert lovverk er du velkommen til å starte en diskusjon rundt dette. Men jeg klarer ikke å ta denne tråden seriøst, så den stenges. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg