Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Les Mer om Tippeligamanager 2011 her. Spill TV2s Tippeligamanager 2011 her! Privatliga: Diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Etter seieren i fjor må jeg selvsagt prøve lykken på ny, oppretter lag etterhvert. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ser at latias har satt sammen et lag som vil sanke maks 10 poeng etter første runde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Haha, satte bare sammen random spillere slik at jeg kunne komme med i ligaen. Kommer selvfølgelig til å endre det etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Synes virkelig du burde satse med det laget Credz! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Smekker opp lag senere. Skal vinne i år, ettersom jeg ble nummer to i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Hvor har det blitt av Bananas? Fyren tapte jo veddemålet mot meg ifjor! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Han går på en kristen folkehøyskole hvor de så vidt får lov til å sitte på nettet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Oh yeah. Skal vinne denne gangen. Sterkt imponert over Luciano ifjor dog, skal bli vanskelig å slå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Han går på en kristen folkehøyskole hvor de så vidt får lov til å sitte på nettet. Han skal få høre det om han noen gang blir aktiv på forumet igjen. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Oh yeah. Skal vinne denne gangen. Sterkt imponert over Luciano ifjor dog, skal bli vanskelig å slå. Knivet med han hele veien på slutten, men klarte aldri å ta igjen de 20p (eller noe) han var foran. Han går på en kristen folkehøyskole hvor de så vidt får lov til å sitte på nettet. Han skal få høre det om han noen gang blir aktiv på forumet igjen. Han må jo det. Han synes jo tydeligvis det er helt greit at han ikke har nett. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det går ann å se andres lag!? Vinnerlaget heter "ViHarDawdaLeigh". Bare å starte med å kopiere. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Tror jeg står mye bedre rustet i år en i fjor. Gjorde særdeles mange rare valg på slutten som fjernet muligheten for en topp50 plassering (på det beste var jeg vel 30-40ish). Får sette meg et hårete mål på topp50 i år. Angan er en liten personlig favoritt, tror han kan gjøre det sterkt i år. Endret 9. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Går ann å se de andres lag etter fristen har gått ut. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Herlig at Zsolt Korcmar bare koser 2.5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Synd han spiller på et lag som ikke vinner noe særlig. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joda, heia Brann og Seaside Kamikaze woahh Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Der er jeg hvert fall med i ligaen Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Får prøve å være med fra starten i år og ikke fra runde 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå