Gå til innhold

BK: Vinter og eplejuice

Anbefalte innlegg

Hiver meg inn til ulvene for å få jomfrukritikken, velger å gjøre det med et bilde av min eldste datter fra tidlig i vinter.

Får dere noe ut av bildet, eller føyer det seg inn i rekken av intetsigende barneportretter? Syns selv det er ganske bra, men så er jeg jo litt inhabil med tanke på modellens identitet :blush:

post-232817-0-71845600-1299534902_thumb.jpg

EXIF:

1/200 sek lukker

f/8

ISO 200

47.5mm med 18-55mm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får trå til her før det blir altfor hett... :D

Jeg synes det er et ganske sjarmerende bilde, men det er i kategorien for eget og besteforeldres fotoramme tror jeg.

Lurer på om du kan redusere rødstikket litt, og kanskje beskjære det litt mer på høyre side og i toppen så hetta blir borte? Tror det kan løfte det litt, men ikke helt ut av kategorien jeg nevner. Dråpen ødelegger bildet litt for meg, men kanskje mest at hun ser litt for anstrengt ut der hun strever med å strekke halsen opp for å drikke?

Håper ikke det ble altfor negativt, det er bare min raske vurdering.

Lenke til kommentar

Altså rent teknisk er jo dette bra.. skarpt på rett sted ( høyre øye) og ok, naturlige farger. Men som nevnt tidligere i tråden er dette et bilde som ikke har noen "wow" faktor og hører hjemme i familiealbum eller på veggen hjemme..

Endret av fotogigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...