Xanman Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Månedens Arsenal-spiller: Februar Frist: 04.03.2011 16:00 Nominerte: 6. Laurent Koscielny 10. Robin van Persie 53. Wojciech Szczesny 19. Jack Wilshere 23. Andrei Arshavin Tidligere kåringer: August: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer September: Jack Wilshere - 7 stemmer Marouane Chamakh - 2 stemmer Oktober: Samir Nasri - 8 stemmer Lukasz Fabianski - 4 stemmer Alex Song - 1 stemme November: Samir Nasri - 7 stemmer Desember: Samir Nasri - 7 stemmer Januar: Robin van Persie - 9 Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Min stemme går til Jack Wilshere. For en spiller, og FOR et talent. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jack-lad tar denne, noe annet hadde vært helt tullerusk. Stemmen min går til han forresten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så ikke så mange Arsenal-kamper forrige måned, men stemmer på Jack jeg også. Likte hvordan han lekte med livet til "verdens beste lag", han var helt vill i den kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jack Wilshere fordi han er så søt på det bilde! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jackieboy her også. Fantastisk å ha et sånt talent i troppen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jack har vært outstandig i februar og fortjener denne! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Får følge strømmen og si Wilshere jeg også Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Jack Wilshere - 12 stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå