mixi14 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hei lager da meg en båt-kabinett fordi at je hadde lyst til å prøve mer om glassfiber og lage helt ifra bunden av produkter: isaport, treverk, glassfiber, sparkel og polyester. utseenden: blå, hvit farge med rød, grønn og hvit lys ! lengde: ca 120 cm bredde: ca 56 cm høyde: ca 36 cm fargekoder: (x) Gjort (i) ikke gjort (v) vurderes (a) I arbeid Underdelen: (x) lage støpeplugg (x) legge glassfiber (x) pusse til rette overflater (v) støtter innvendig (x) lakkere blå og hvit Overdelen: (x) lage overdel støpeform (x) legge glassfiber (x) pusse til rette overflater (x) lakkere (hvit) kommenter: link til Kommentarering Endret 26. oktober 2011 av mixi14 6 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Liten update ! jobber da med overdelen på skola (2 timer i uken) fekk bare sparklet over overdelen og justert litt her og der ! 2 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 en liten update til! har fått sparklet og pusset båten ! 2 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Liten utdate Idag fekk je pusset og sparkla litt på skola oxo tok je med hjem som dere ser etter det så pusset je litt på underdelen. je fekk itte gjort så mye i dag, men i morra skal hele underdelen bli pusset og sparklet en gang til og overdelen skal bli pusset og blir gjort klar til støping. 3 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 liten pusse update fekk bare pusset og sparklet men nå herdes det 2 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Utdate! Idag har je støpt overdelen og pusset litt på underdelen ! Det er 3 lag med polyester og glassfiber. bildene forteller mye mer skal kanskje bli vannkjøling også, men får se Kommenter: trykk her Endret 14. mars 2011 av mixi14 1 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Updating fått laget feste til harddisk, cdrom og Strømforsyninger og ett lag til i overdelen Endret 17. mars 2011 av mixi14 1 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Update Idag så har jeg fått sparklet og skjært kantene rundt båten på overdelen og underdelen. det siste je fekk gjort er å pusse litt på overdelen, men så tar je resten av pussinga i morra 1 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Update Nå i denne uken og forrige uken så har je da forlenga 3 cm på overdelen og sparkla og pussa, mens under delen blir også sparkla og pusset. regner med at je skal lakker båten i helgen eller neste uke gleder meg ! Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Update nå har je fått laget et rom til cdrom, brytere og det blir plexiglass så man kan se nedi båten bilder sier vel det meste Endret 31. mars 2011 av mixi14 1 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Update Nå har jeg fått pusset ferdig underdelen og begynt å lakkere med primer og overdelen har je skjært ut hull til det rommet je har laget. Bilder kommer snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Moderatormelding Viktig info! Husk at denne tråden ikke er for kommentarer. Kommentering av dette prosjektet tas i følgende tråd:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1306311 3 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 bilde update fått tak i vannkjøling og lakkert 3 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Update Tg er i gang og er stor fornøyd med nye deler (hovedkort, cpu og ram) Tirsdan kl 23:40 ca så tok pcen kvelden hjemme. ! Rad: 69 seat : 31 1 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Nå starte jeg igjen med prosjektet igjen har nå tenkt å lage henger til den fordi da blir det mye letter å dra det med seg og den blir holde seg fin under lengre. På tilhengeren skal det være ledlys bak (baklys og blinklys) det blir liggen en liten boks i datan som je kan styre litt av ledlysene og det blir litt lys i kabinettet. OVERDELEN: den blir i allfall gjort litt om og hele båten skal lakkeres om igjen med 2 kobinetlakk ! da håper jeg noen følger med og gir meg tips og håper dette blir se bedre ut denne gang båttilhenger tegning.docx båttilhenger tegning.pdf Endret 26. oktober 2011 av mixi14 Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Update Dagens økt. Lenke til kommentar
mixi14 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Idag har jeg skjært bort litt vegg og gulv i båten fordi skal være helt lukket så måtte heise det opp for å itte at gulve skal ligge på skjermkortet. så har jeg pusset, sparkla og sparkla runde kanter i veggen bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå