Gå til innhold

SE G900 oppdatering failet

Plexim

Anbefalte innlegg

For snart et halvt år siden så prøvde jeg å oppdatere telefonen min, en sony ericsson G900 touchtelefon med standard mobiltastatur også, det er originalt symbian på den, jeg fulgte alle instruksjoner rett, men mens oppdateringa sto å jobbet så installerte et annet program en usb driver som førte til at usb porten ble satt ut i noen sekunder, da feilet oppdateringa og etter det har ikke telefonen virket, hjelper ikke å prøve oppdateringsprogrammet på nytt, har prøvd flere ganger.

Når jeg prøver å slå på telefonen så blir det lys i skjermen, men enda like svart skjermbilde, det går ikke å slå av telefonen, må ta ut batteriet for å slå av, lyset lyser helt til jeg tar ut batteriet.

Hva kan jeg gjøre for å fikse telefonen? samme for meg hva slags OS osv. som ligger på den bare den virker til ringing og meldinger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke lyst til at det skal koste meg noe, da holder jeg meg heller til min gamle w200 som trenger ny høytaler for andre gang, der bytter jeg deler selv, kjøper sansynligvis ny mobil etter bursdagen min 20 mars, min w200 havnet i snøen for en stund siden, og h ar etter det begynt å slå seg av iblant, orker ikke å koste på g900'en høye summer siden jeg nesten aldri har mer enn et par hundre kroner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...