Bizardo Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Her legges da kommentarer til min nye casemod. Kom gjerne med forslag hva jeg kan gjøre for at ting kan bli bedre. Endret 28. februar 2011 av Bizardo Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Dette blir spennende! Gleder meg til å følge med! Endret 28. februar 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 spennende! Følger med! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stilig prosjekt, gleder meg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Spennende å se at det er nytt prosjekt på gang! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Dette blir bra skal følge med fra ende til slutt Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Spennende! subbed Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kult! Likte finishen på de andre kabinettene jeg har sett deg lage Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dette MÅ jo bare bli bra, du har jo gjort en suksess med alle dine andre builds skal følge med på dette! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så det er du som er eieren av vang1.net. Hadde en følelse av at du hadde en bruker her på diskusjon.no. Fortsett å oppdater nettsiden, synes det er bra at du har samlet alle moddsene dine der. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 har ligget litt på latsiden den siste uken, men skal prøve å få gjort mye den kommede uken, selve kroppen er pusset ferdig, men tror kanskje det ble for tynnt lag med glassfiberspakkel, Ting begynner å haste nå som det bare er ca 3 uker igjen til TG og pcn er langt ifra ferdig, men ser jeg at jeg ikke blir ferdig, må jeg bare ta noen fridager ifra jobb og jobbe hardt. Den skal bli ferdig til TG. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ser bra ut. Hvor høy blir den når den er ferdig ? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Ser bra ut. Hvor høy blir den når den er ferdig ? Litt usikker enno, men tipper ca 120cm Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis du ikke er lenger enn det vi har sett, hvordan skal du rekke TG? Er ikke det første helga i påsken? Hvordan gjør du det med kabler ut fra maskinen? Kult prosjekt. Ser ut til at det kan bli bra! Hvordan skal du feste kroppen til beina? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Hvis du ikke er lenger enn det vi har sett, hvordan skal du rekke TG? Er ikke det første helga i påsken? Hvordan gjør du det med kabler ut fra maskinen? Kult prosjekt. Ser ut til at det kan bli bra! Hvordan skal du feste kroppen til beina? er kommet litt lengre, fikk gjort litt i dag, men ja ting begynner å haste, bare 11 dager igjen. bena skal festes til kroppen med noen vinkler tror jeg, ikke helt bestemt meg, finner vel en løsning under veis forhåpentligvis. Kablene til tastatur,mus,skjerm osv taest ut mellom beina på han, på samme måte som bender. Strøm taes ut på ryggen. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Synd jeg ikke fikk bilett til tg, så jeg får sett det Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fyyy så fett! Den blir sikkert drit fet Hvor sitter du, må komme å se på den en dag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå