Karina Hulesangerhule Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) [moderator=Advarsel, støtende innhold i link!][/moderator] fyfan kommer ikke over denne. craftkevin.com/2010/11/06/women-smash-cat-head/ Jeg hadde aldri trodd at noen kunne gjøre noe sånt noe Klarte såvidt å se hele, begynte å gråte. Syk japse, eller hur? Noen som vet noe de som gjorde dette? Er de blitt pågrepet eller noe? Vil gjerne vite om dere vet noe. hvis noen vet hvor hun/de bor er det bare å si ifra, så skal jeg ta en liten prat. eerhmm Endret 1. mars 2011 av Alastor Lagt inn spoiler og fjernet klikkbar link - ekstremt grove bilder av kattemishandling. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Å gud, noe av det værste jeg har sett! Helt fryktelig at folk gjør sånt! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 For meg virker det som hu dama der har fått penger for å gjøre det der av en eller annen syk grunn , jizzez ! Kan ikke se for meg hvorfor folk engang tenker på å gjøre slikt Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hadde jeg fått tak i hun som gjorde dette skulle jeg personlig gjort det samme med hun som hun gjorde med den katten. Blir irritert av se slik. Hva har den katten gjort galt får å oppleve det der? Endret 26. februar 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hadde jeg fått tak i hun som gjorde dette skulle jeg personlig gjort det samme med hun som hun gjorde med den katten. Blir irritert av se slik. Hva har den katten gjort galt får å oppleve det der? Så du hadde villet tilbringet resten av livet ditt i fengslet før en død katt? Neida, forstår godt frustrasjonen. Men uansett, helt sinnsykt. Skjønner virkelig ikke hva som fåregår opp i hode til visse folk. Er umulig å begripe at noen kan gjøre noe sånt. Er nok helt klart annet kriminalitet inni bilde også. Endret 26. februar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Veto Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CKfq2C9l9-0 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Så du hadde villet tilbringet resten av livet ditt i fengslet før en død katt? Yes. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen har som har sett den som vil fortelle meg hva som skjer i videoen? Høres nok så grotesk ut, så tror jeg klarer meg uten å se den.. 4 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Noen har som har sett den som vil fortelle meg hva som skjer i videoen? Høres nok så grotesk ut, så tror jeg klarer meg uten å se den.. Pluss for den, ganske undøvendig å se slikt spørr du meg. Helt total uinteresant egentlig. Men nå er jo jeg sykt nygjerrig på alt mulig lol, det er vel de fleste ^^ Endret 27. februar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Syns det er greit å se hvor hjerterå og tankeløse mange mennesker er her i verden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det lov og ha slike linker liggende? Og nei, jeg greier ikke se. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Aldri i livet om jeg klikker på den linken. Noen har som har sett den som vil fortelle meg hva som skjer i videoen? Høres nok så grotesk ut, så tror jeg klarer meg uten å se den.. Uti fra det jeg har forstått av linken i TS sitt innlegg "smash-cat-head/" og det han fyren i den youtube videon snakket om, så er det en dame med høye heler som tramper ihjel en liten kattunge Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 riktig. Helt forferdelig Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det lov og ha slike linker liggende? Og nei, jeg greier ikke se. Det blir advart om sterke bilder, og du trykker på linken på eget ansvar. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har uansett lagt inn litt advarsler og gjort linken litt mindre tilgjengelig for de som klikker på ren refleks. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre noe så forferdelig Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hadde jeg sett hun hadde jeg, fått tak i en 5 tonns klemme. Der skulle jeg lagt kneene, albuene og skuldrene og most dama! Sjuke sjuke kvinne Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre noe så forferdelig Er ikke så vanskelig, egentlig. Du trenger bare å være japansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå