Gå til innhold

Grande sin treningslogg

Grand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å følge med her. Kan gi deg et par tips da, jeg ville veid litt mer da du kommer til å gå ned ganske mye i løpet av opptaket og det er greit å ha litt å ta av. Når det kommer til styrkeøvelsene er de minimumskrav og du bør ligge langt over de, helst oppe mot beste karakter (som ikke bør være særlig vanskelig). Det er uansett det psykiske og skader de fleste seriøse ryker ut på, så det er her du bør passe på. Det virker jo som du er veldig mentalt forberedt på det, så skadeforebygging bør være en stor del av treninga de.

Lenke til kommentar

Gikk rolig på ski i 1 time og 30 minutter i dag. Hadde tenkt til å gå over 2 timer. Men var løypene var nedsnødd. Ellers var det en fin tur. Blir mest sansynlig en tur i kveld også.

Ble måking av låvetak istede for. Brukte ca en time, var ekstremt tungt på slutten med så mye snø.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Syrkeøkten i dag:

Knebøy: 5x4 80kg. Svært fornøyd med løftene, skal øke til 82,5kg neste trening

Benkpress: 5 reps på 60kg. 5 reps på 70. 5 reps på 65kg x2.

hangups: 11,9,9

Push ups: 4x4 med 25kg vekt på ryggen. Trener få reps i pushups siden jeg skal få aktivert musklene helt.

Svømming: 400m. Svømte veldig kort i dag av 1 grunn. Det var forbanna mange i bassenget, så jeg måtte svømme sikksakk, og enda så var det en god del kolisjoner.

Lenke til kommentar

Hey hey :D

hvilket år tar du fallskjermjeger opptaket? Hadde vært konge om vi hadde tatt samme år i samme gruppe :D

ville også utfordet deg til å ta titt på statiske turn øvelser. Det å ha kontroll over egen kropp og styrke, synes jeg i hvertfall, er hva som trengs i opptaket.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

L-Sit er første øvelsen du burde mestre i hvertfall.. så har vi jo 15 verisjoner av dips, ringer, push ups med beina i luften.. alt som egentlig har med å få deg opp i lufta og holde en mer statisk posisjon.

Anbefaler boken "How to build a gymnastic body", om velger å ta en mer turn rettet trening. Denne boka vil ikke bare vise deg mange forskjellige øvelser og rutiner, men også masse in-deep informasjon om kroppen og statisk påkjenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...