Grand Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) edit Endret 28. september 2015 av Grand Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette kan bli spennende, jeg følger med Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 God start på loggen. Det ble ikke noe svømming i dag, siden jeg kræsjet og bilen gikk til helvette. Hele baken er knust ... Skal trene styrke etterpå, fikk fikset meg skyss heldigvis Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kommer til å følge med her. Kan gi deg et par tips da, jeg ville veid litt mer da du kommer til å gå ned ganske mye i løpet av opptaket og det er greit å ha litt å ta av. Når det kommer til styrkeøvelsene er de minimumskrav og du bør ligge langt over de, helst oppe mot beste karakter (som ikke bør være særlig vanskelig). Det er uansett det psykiske og skader de fleste seriøse ryker ut på, så det er her du bør passe på. Det virker jo som du er veldig mentalt forberedt på det, så skadeforebygging bør være en stor del av treninga de. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Har en liten plan i hodet mitt å gå opp 3 - 4 kg fett før opptaket. Men det er ekstremt vanskelig når jeg har så mye gym og aktivitet om dagen. Har også mål om å klare minst 15 hangups, 45 pushups og over 60 situps. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Knebøy: 5x5 80kg Markløft: 5x4 90kg Hangups 10,8,7,7,6 Fikk dårlig tid på treninga i dag. Siden jeg hjalp til med spotting av en som makset i knebøy + at vi var på et annet treningsstudio. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Gikk rolig på ski i 1 time og 30 minutter i dag. Hadde tenkt til å gå over 2 timer. Men var løypene var nedsnødd. Ellers var det en fin tur. Blir mest sansynlig en tur i kveld også. Ble måking av låvetak istede for. Brukte ca en time, var ekstremt tungt på slutten med så mye snø. Endret 24. februar 2011 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 2 timers skitur/fottur. Tok på meg fjellskia og bestemte meg for å gå opp til et fjell. Jeg kom halvveis etter 1,5 time gåing på ski og til beins. Så jeg snudde og gikk en annen runde istede. Turen ble på rundt 2 timer. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Syrkeøkten i dag: Knebøy: 5x4 80kg. Svært fornøyd med løftene, skal øke til 82,5kg neste trening Benkpress: 5 reps på 60kg. 5 reps på 70. 5 reps på 65kg x2. hangups: 11,9,9 Push ups: 4x4 med 25kg vekt på ryggen. Trener få reps i pushups siden jeg skal få aktivert musklene helt. Svømming: 400m. Svømte veldig kort i dag av 1 grunn. Det var forbanna mange i bassenget, så jeg måtte svømme sikksakk, og enda så var det en god del kolisjoner. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hey hey hvilket år tar du fallskjermjeger opptaket? Hadde vært konge om vi hadde tatt samme år i samme gruppe ville også utfordet deg til å ta titt på statiske turn øvelser. Det å ha kontroll over egen kropp og styrke, synes jeg i hvertfall, er hva som trengs i opptaket. Endret 26. februar 2011 av Knife Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) har søkt nå til sommern 2011. i uke 29.har du også søkt? Endret 28. september 2015 av Sno Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 vel, ikke før i 2014-2015, var nok et dumt spørsmål uansett.. Men lykke til skal du ha Det kommer til å bli hardt og jævlig, men du vil sitte igjen med mer kunnskap om både deg selv, livet og verden enn %99.98 av befolkningen. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 L-Sit er første øvelsen du burde mestre i hvertfall.. så har vi jo 15 verisjoner av dips, ringer, push ups med beina i luften.. alt som egentlig har med å få deg opp i lufta og holde en mer statisk posisjon. Anbefaler boken "How to build a gymnastic body", om velger å ta en mer turn rettet trening. Denne boka vil ikke bare vise deg mange forskjellige øvelser og rutiner, men også masse in-deep informasjon om kroppen og statisk påkjenning. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er kunnskapen om meg selv jeg skal ha. Lurer på hvordan det er å bli kjørt helt til alt av lemmer og bein svikter. Der bare hodet mitt er det som holder meg oppe. Endret 28. september 2015 av Sno 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal følge med her Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 2 timer og 30 min gange med sekk i skiløype. Vekta var på 22,5kg. Fin tur, dog det var veldig tungt å gå i skiløyper uten ski. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Synes du skal til badeland og ligge i iskaldt vann 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Synes du skal til badeland og ligge i iskaldt vann You didn't! Badeland har 32 grader celius bare for å informere det jeg synes du burde gjøre er å ture bort til meg og hoppe i sjøen.. der er det kaldt du Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) haha, hater kaldt vann! Blir vell et par dukkerterter i militæret. Men de tar jeg der og ikke nå så jeg ikke psyker meg selv ned før opptaket, hehe. Endret 28. september 2015 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå