Gå til innhold

Kjøp av Mac G5 Kab, Vannkjøling på vei!

Anbefalte innlegg

Hei hå, felles forumfolk:)!

Den siste tiden frem mot TG11 er det mange tanker og ideer som spretter fram fra intet.

I ca 2 månder nå har jeg samlet inn en del forskjellige vannkjølings komponenter til et prosjekt jeg kaller "Gratis vannkjøling innen TG11!". Fram til nå har jeg skaffet mange deler og det begynner smått å ta form:)

Men det største "problemet" mitt om dagen er kabinettet... Jeg sitter nå med et CM storm scout kabinett som aldri i verden hadde fått plass til en 360 rad i topp.

Derfor er jeg på utkikk etter et stilrent, men ikke for stort kabinett som er mulig og modde litt på! Dermed har valget mitt blitt Mac G5 sitt kab, siden det er det jeg syntes ser desidert penest ut. Etter tidligere møter med folk på lan og annet, så har jeg sett at det faktisk er mulig og modde plass til en radiator i topp, altså på utsiden av kabinettet. Noe inne i mitt hode ser usedvanelig bra ut! (do not judge me)

Men problemet her er jo å faktisk og få skaffet et G5 kabinett, noe jeg nesten ser på som umulig men det er disdert vært et forsøk!

Så om du har et kabinett du er villig til og sponse med, eventuelt selge så hadde jeg satt stor pris på det.

(om jeg blir sponset, kommer navn/firmalogo til og bli eventuelt lakkes eller markert på en eller annet måte på kabinettet. En worklog kommer selvsagt til og bli opprettet om det faktisk blir mulig, Der nevnes selvfølgelig alle sponsorene)

Kake Out!

(send meg pm om du lurer på noe, eller eventuelt skriv i tråden)

:new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...