prixmyo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Kommenter her. Prosjektet; Xbox Crystal htpc Endret 11. februar 2011 av prixmyo Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 spennende Fikk lyst til å lage noe lignende i en gammel ps2 fat som jeg har liggenes. Stå på! btw, hvor stor høyde har du inni der? Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Veldig kult. Men skal du sette noen led vifter inni der? Kabinettet er jo gjennomsiktig.. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 spennende Fikk lyst til å lage noe lignende i en gammel ps2 fat som jeg har liggenes. Stå på! btw, hvor stor høyde har du inni der? Ja er jo bare å sette igang det, kanskje satse på nano mtp høyden. Hvis ikke jeg husker feil har jeg sånn ca 80-90mm å rutte med Veldig kult. Men skal du sette noen led vifter inni der? Kabinettet er jo gjennomsiktig.. Takk takk. Ang det å blinge/'pimpe' opp casen er jeg litt imot. MTp at den skal stå i TV benken så er det sjenerendes med en opplyst box. Men tanken har streifet meg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Virker ikke som det er skikkelig gjennomført, desverre. Du har plassert hardware inni en gammel Xbox, men utskjæringer osv. skulle vært pusset ned slik at det ikke vises at du har kuttet bort noe. Det mangler rett og slett siste touch/finish. Men ellers ser det ut som er morsomt prosjekt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvis ikke jeg husker feil har jeg sånn ca 80-90mm å rutte med Litt mer enn i mitt htpc prosjekt det da har bare 6.7cm å gå på jeg. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Virker ikke som det er skikkelig gjennomført, desverre. Du har plassert hardware inni en gammel Xbox, men utskjæringer osv. skulle vært pusset ned slik at det ikke vises at du har kuttet bort noe. Det mangler rett og slett siste touch/finish. Men ellers ser det ut som er morsomt prosjekt. Siste finish vil bli gjort når alt av komponenter sitter der det skal. Det er de siste 10prosentene. Takk for konstruktiv kritikk. Hvis ikke jeg husker feil har jeg sånn ca 80-90mm å rutte med Litt mer enn i mitt htpc prosjekt det da har bare 6.7cm å gå på jeg. Satse på passive kjølere rundt om? Kanskje noen 50x50 på sidene av Nec`en? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 har fått sponset 50mm i den nec'en ja Men uansett, er enig med Bjohansen, og gleder meg til det ferdige resultatet Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har du planer om å lakkere boksen? Morsomt at du fiksa USB på den måten Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 de føttene så latterlige ut da, sorry å si det men de er alt for høye 1 Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) har fått sponset 50mm i den nec'en ja Men uansett, er enig med Bjohansen, og gleder meg til det ferdige resultatet Nice da. Ja må bare få laga de brakettene så er det egentlig bare stresstest som gjennstår for å se hvor varmt det blir i stakkars boksen. Har du planer om å lakkere boksen? Morsomt at du fiksa USB på den måten Mnja, er litt i tvil om å lakkere den. Får se seinere, kanskje en svak sort lakk for å matte den ned litt. Takker for svar. de føttene så latterlige ut da, sorry å si det men de er alt for høye Hehe, de gjør jobben til prisen sin. Atm så gidder jeg ikke gi 150kr for noen lian li føtter. Men de blir bytta ut engang ja. Måtte jallamekke de på plass fordi jeg ikke hadde noen småe nok skiver(innerdiameter). Takker for svar. Endret 15. februar 2011 av prixmyo Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du kan jo kjøpe noen føtter som er 7mm i høyde koster 50 kroner hos vendur.no. Har selv noen, har bilder av de i workloggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå