Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc'en virker ikke!

Anbefalte innlegg

hei!:)

min pc virker ikke... det er en simens scaleo x, alt starta igår dag jeg lot pc være på i 4 timer uten at jeg brukte den, jeg slo den av og legget meg(kl.10). men idag da jeg kom hjem fra skolen så startet jeg den, den begynte helt fint, windows startet, logga på osv. når jeg skulle starte internett så klikka den, så jeg slo den av manuelt, trykka på on/of knappen altså. den startet på nytt og jeg fikk en feilmelding, det kom i en blå farge og det sto masse rart. så jeg slo den av manuelt igjen og lot den være av i noen timer. nå starta jeg den på nytt, den begynte, lagde mye lyd,plus at at det ikke kom noe i skjermen, DVD'en på pc'en funka heller ikke , så jeg slo den av manuelt igjen. og meningen var at den skulle være litt i fred, men så starter den av seg selv 2-3 sekunder igjen, spøkelsespc'en tenkte jeg... så nå sitter jeg har og skriver dete med mammas pc, sjanseløs. jeg håper jeg får hjelp av dere? :)

her er litt om pc'en:

fuitji siemens scaleo x

3 hardisker på 300gb

windows xp home edition

jeg bruker den hovedsakelig til facebook og spotify og gaming av cod4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at ene rambrikken din er ødelagt, jeg slet veldig med bsod med en ødelagt rambrikke, byttet denne, og alt ble helt fint;) men er jo selvfølgelig ikke godt og si hva det er, men dukker bluescreen opp ofte, er det nok noe hardware som er problemet vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...