jakoboz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei du, og takk for at du tok turen innom forresten. I dag så sperret læreren min nettet på skolen. Så tenkte jeg at jeg ville sette opp hotspot nettverk via mobilen min, HTC Desire. Så gikk hun rundt i klasse rommet og så at jeg satt på nett. Da så hun litt rundt og merket at det var BARE meg som var på nett. Så gikk hun frem og tilbake mellom pcen min og hennes og så at jeg var på et annet nett, MN(MobiltNettverk). Da tok hun saken videre og hentet en fyr fra IT avdelingen. Da gikk han rundt med sin HTC Desire og sjekket hvor nettet kom fra*. Da gikk han rundt i rommet og søkte. Så stelte han seg ved siden av en annen i klassen som også hadde satt opp et nett. Han merket det og vi ble sammen holdt igjen etter timen. Til saken - Er det en måte man kan skjule nettet sitt sånn at andre pcer ikke kan se det? Og hvis du så den stjernen der oppe, er det en app eller brukte han bare signalstyrken på den trådløse nettverks menyen? Har du noe som du tror skal funke, så rop det ut! Lenke til kommentar
raristam Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Smart tråd! Jeg har hatt akkurat det samme problemet selv, så derfor bumper jeg denne for jakoboz. Is there a way? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå