marbek Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvem er fortsatt aktive og hvor spiller dere? Endret 8. februar 2011 av marbek Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Me...... Spiller mest på super@infantry, G4L, =WIW=, m.m. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Er Gotland fortsatt aktive? (serverne altså) De har jo alltid har mer eller mindre stål kontroll på sine servere og det var jo allitd en glede å være der. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 kikker jo innom en å annen gangen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kanksje jeg skal innstalere det igjen? Får vel dra på piratbukta å finne en brukenes crack (mistet cd, men ikke key) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har spillet, skulle gjørne spilt. Men får jo ikke instalert special forces. Og det er jo best av alt der. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skulle gjerne vært aktiv, men pga. punkbuster feil, blir jeg kræsjer det etter at jeg loader ett kart. Så da blir det BC2 i stedet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg er! Spirit-Of-Norway94 (Lagde den når jeg gikk i 5. klasse, så ikke skyld på noob name ) http://www.bf2stats.net/player/118759656/ Endret 8. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Installerte det igjen nylig fordi ventetiden for BF3 ble for lang. Spiller egentlig bare på tilfeldige servere for øyeblikket, men før i tida spilte jeg på TV2 sine servere, lurer på om de fortsatt er oppe. Skogstad92 er navnet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spilte også mye på TV2. Har nok gått et par hundre timer på TV2 Wake Island Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skulle gjerne vært aktiv, men pga. punkbuster feil, blir jeg kræsjer det etter at jeg loader ett kart. Så da blir det BC2 i stedet. Fikses lett ved å bare oppdatere punkbuster Lenke til kommentar
marbek Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror faktisk TV2 sine var oppe, fant dem når jeg søkte, menn hadde feil ver (orker ikke laste ned 1.5) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skulle gjerne vært aktiv, men pga. punkbuster feil, blir jeg kræsjer det etter at jeg loader ett kart. Så da blir det BC2 i stedet. Fikses lett ved å bare oppdatere punkbuster Har gjort det... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skulle gjerne vært aktiv, men pga. punkbuster feil, blir jeg kræsjer det etter at jeg loader ett kart. Så da blir det BC2 i stedet. Fikses lett ved å bare oppdatere punkbuster Har gjort det... Samme problem her... Blir cod4 frem til BF3 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Battlefield 2, ja! Det er lenge siden jeg har spilt. Er fortsatt norske servere som Tv2 og Battefield.no oppe og går? Kunne tenkt meg og tatt noen runder for gamledagers skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå