Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City


Latias

  

61 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh... Memories! Var konge da jeg var der ifjor å så på! Beste jeg har vært med på! Etter den kampen har Owen vært en helt for min del!

Kommer aldri til å glemme at du var der heller. "Sameboe 32"-drakta di er bare too much to handle.

Fikk ingen stygge blikk på Old Trafford da :) Så da er jeg fornøyd :) Fikk derimot klemmer av alle rundt meg (Alastor inkludert)

Lenke til kommentar

Veldig fin kamptråd. :)

 

Jeg går inn som pessimist i denne kampen etter helgas latterlige opptreden på Molineux. Med Rio fra start hadde vi vunnet borte mot Wolves og vi hadde hatt større sjans til å vinne denne med han fra start. Per dags dato er det vel usikkert om Evans & Smalling blir klar til denne kampen. Jeg håper virkelig sistnevnte blir klar og starter sammen med Vidic. Rafael og Evra er bankers på hver sin back.

 

Går sterkt ut ifra at vi starter med 4-3-3 i denne kampen. Håper på denne lagoppstillingen:

Edwin van der Sar

 

Rafael - Smalling - Vidic - Evra

 

Fletcher - Scholes - Anderson

 

Nani - Berbatov - Rooney

 

Carrick hadde - i likhet med de fleste andre - ingen stor dag på Molineux, derfor tror jeg muligens Ferguson vraker han fra start. Samme for meg hvem som starter på midtbanen så lenge Anderson er en av dem. Nani er bankers på høyerkant og Berbatov&Rooney må spille, selv om de begge spilte en dårlig kamp i helga.

 

Ji-Sung Park er sikkert tilbake til denne? Skal ikke se bort ifra at han får sjansen fra start, men på bekostning av hvilken spiller? Rooney stortrives sikkert ikke ute på venstrekanten, men tror det viktig å ha han med på banen fra start.

 

Giggs var så søppel mot Wolves og fortjener ingen startplass i denne kampen. Han og Chicharito kan komme inn som to jokere i midten av 2. omgang.

 

Frykter at vi går på vårt 2. tap for sesongen og legger alt til rette for Arsenal (og Chelsea).

Lenke til kommentar

Tipper at City spiller tidenes kjipeste forsvarsfotball, og at kampen ender 0-0. Akkurat som på Emirates. Håper egentlig også på det resultatet.

 

Sleng på et par røde kort à la kampen vår, så er vi enige. Men uansett, det spørs om City satser på 1. plassen eller om de bare vil safe en topp 4 plassering. Egentlig håper jeg på united-tap, for jeg tror nemlig ikke city kommer foran Arsenal uansett. Vanskelig det her. Jeg er uansett enig i at 0-0 er en meget sannsynlig prognose.

Lenke til kommentar

3-1 book it.

 

Kler deg ikke å være så optimistisk,det kommer til å bite deg i stumpen.

 

Edit:

 

Edwin van der Sar

 

Rafael - Smalling - Vidic - Evra

 

Fletcher - Scholes - Anderson

 

Nani - Berbatov - Rooney

 

Er veldig enig med det laget. Masse energi på midten, og det trenger vi. Park kunne evt. kommet inn for Fletcher, ettersom sistnevnte har glemt at han faktisk kan spille fotball.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...