The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Heisann. Har vært sjuk en stund, og den timen vi skulle h aprøven var jeg hos tannlegen.. Har hørt at det er en litteraturprøve, hvor vi måtte kunne å analysere dikt, finen virkemidler og slikt, men hvordan gjør man det? jeg har null peiling på slikt. Vi skulle også huske litt om noen folk, husker bare etternavnene på folka :S etternavnene er: Undset Prøysen Nordal Grig Braaten Nilsen Vesås Alt jeg vet er at dette er noe fra 1900 til 1980.. All hjelp taes imor med stor takk, da jeg mest sannsynelig får denne prøva imorgen.. Hilsen, Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 fant ut av at alle de folka var forfattere, og at undsett hadde fått en eller anen pris. Trenger virkelig hjelp, da jeg ikke er så flink til å finne info. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har du Fronter eller It's Learning? Sjekk der isåfall, eventuelt send lærer en melding og spør hva dere skal kunne. Se læringsmål osv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 har itslearning, men kommer ikke inn lenger, da jeg har glemt passord der, og glemt passordet på epost kontoen jeg brukte den gang... Og tviler på at hun sier det, den læreren altså, da hu mener at vi skal følge med i timen, og vis vi ikek er det, spørre andre.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hmm, læreren skal jo veilede. Ved å nekte å opplyse om hva dere har hatt om og hva dere skal kunne, så lærer elevene mindre og demotiverer. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 det er bare denne læreren dette gjelder da.. Fint jeg slipper å se den neste år.. Men noen linker med info om hvordan jeg anlyserer dikt, finner virkemidler fra utdrag fra tekster og slike ting, og info om personene hadde vært kjekt å ha nå Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan dessverre ikke hjelpe deg så mye her, pga jeg er ikke så god selv. Men hvis det er stoff om dette i lærebøkene dine, så les dette ihvertfall. Og så må du nesten finne en måte å komme inn på e-post og It's Learning. Glemtpassordfunksjon? På e-posten din har du kanskje oppgitt en sekundær e-postadresse hvor du kan få tilsendt passordet på. det er bare denne læreren dette gjelder da.. Fint jeg slipper å se den neste år.. Men noen linker med info om hvordan jeg anlyserer dikt, finner virkemidler fra utdrag fra tekster og slike ting, og info om personene hadde vært kjekt å ha nå Jeg har noen dokumenter som kanskje inneholder litt relevans. Gi meg noen minutter så kan jeg laste dem opp. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) sekundærepostadressse hadde jeg ikke den gang jeg registrerte brukeren min... Lærerbøkene ligger i skapet på skolen, og den boka det står mest i, den har vi ikke fått utdelt, den har vi bare fått lov til å låne en time og den skulle vist tilbake den timen også... Kan gi deg noen minutter jeg Endret 6. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fant to dokumenter som kanskje kan hjelpe, men dette er mer om virkemidler og hvordan man analyserer lyrikk og dikt. Analyse av dikt.doc Verkemiddel i lyrikk.doc 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) takktakk Hjalp på litt det der. Takker. Dine egne dokumenter eller? Så nå får jeg prøve å få inn litt info om de andre forfatterene også.. forresten, tenkte litt nå, det er jo nettop lyrikk vi har hatt om de siste 2 ukene nå. Så det der hjalp MYE! takker igjen Endret 6. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er dokumenter fra Fronter, i sammenheng med Norsktimene. Er det faktaopplysninger du trenger om forfatterne eller? Det var flott at jeg kunne være til hjelp! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 tja, er noen faktaopplysninger jeg trenger ja. Fint at noen her på forumet hjelper til Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Snakket nettop med en som hadde hatt prøven, og det bare var en person vi måtte kunne litt om, Men, flinke meg, klarte ikke å huske det navnet han nevnte... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 En liten bump! Trenger hjelp. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hadde ikke mer å bidra med, beklager. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke så bra. Klarte ikke å huske det jeg pugga... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 vet Men er det ikke slik at lærer skal si ifra dagen føre senest når gjennopptaking av prøven blir? var jo borte den timen den skulle være, og fikk bare beskjed idag.. De sier jo at vi uansett skal være forbredt på en prøve om vi har vært borte, men alikevell, har alltid fått beskjed før.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du skal få vite om prøven på forhånd ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå