Gå til innhold

PL: 05.02.2011 Newcastle United v Arsenal, St. James' Park


Xanman

Anbefalte innlegg

05.02.2011

Newcastle United - Arsenal

Premier League

16:00 @ St. James' Park

 

gun__1245683232_nasri_newcastle.jpg?ic=4a0eebT

 

-----------------------------------------

 

Newcastle news:

Shole Ameobi bristet kinnbenet under onsdagens 1-0-tap mot Fulham, og kan være ute i en måned. Nyinnlånte Stephen Ireland vil heller ikke spille, da han sliter med en hamstringskade. Cheik Tiote er tilgjengelig igjen etter en suspensjon, mens Ryan Taylor, Steven Taylor, Dan Gosling, Alan Smith og Hatem Ben Arfa fortsatt er ute. Det er også verdt å merke seg at Newcastle må klare seg uten forrige oppgjørs målscorer, Andy Carroll, som nå har tatt turen til Liverpool.

 

Forventet startoppstilling:

 

Steve Harper

Danny Simpson - Fabricio Coloccini - Mike Williamson - Jose Enrique

Joey Barton - Cheick Tioté - Kevin Nolan - Jonás Gutiérrez

Peter Løvenkrands - Leon Best

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news:

Arsenal vil være uten Alex Song som skadet seg under Everton-kampen, men Theo Walcott har ristet av seg småskaden sin og vil være tilgjengelig. Sebastién Squillaci er tilbake etter sin suspensjon, mens Denílson og Samir Nasri fortsatt er ute med hver sin hamstringskade. Thomas Vermaelen og Lukasz Fabianski er fortsatt ute.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Abou Diaby - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår kvite russer kommer til å storspille i dag, det er jeg sikker på.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iHqLX0rwx7I

 

For han gjer meg en drøm

Han gjer meg aldri mareritt

Så husk å ikkje blås meg ensom

Blås med meg min kvite ruuuuusseeeeeer,

blås med meg min kvite ruuuuusseeeeeer,

blås med meg min kvite ruuuuusseeeeeer,

blås med meg min kvite russer

 

:love:

 

0-3; Shava, RvP og Cesc.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Castle er helt på villspor uten Carroll. 0-2, et par av RvP.

 

Han har ikke spilt på lenge uansett, og vi har da klart oss fint uten ham.

 

Dette blir uansett tap. Skader overalt. Siste nytt er at Colo er skadet, så da spiller enten Campbell eller Perch istedenfor. Fy faen så grusomt det blir. Litt glad over at jeg sitter på toget når kampen går faktisk.

 

Edit: Et innlegg fra bruttern på et anna forum. Kamprelatert og litt urelatert, men gidder ikke fikse og trikse. Veldig enig ihvertfall.

 

Skal ikke se bort ifra det. Newcastle var veldig gode mot både Tottenham og Sunderland og var uheldige som ikke fikk med seg 3 poeng, det og uten Carroll på banen. Og gutten er skadet uansett, så om han fremdeles hadde vært i klubben hadde han ikke spilt, så akkurat det utgjør ingen forskjell gitt.

Men med lagets beste spiss Ameobi ute i 2-3 mnd ser det her stygt ut. Og kampen mot Fulham var direkte flau. Årets stusslgiste PL-kamp.

Lukter tap og nedrykk av ting om dagen, og på toppen av det hele har Enrique gått ut og sagt at han vil forlate klubben om det blir nedrykk. Så fort avtalen med Joey Barton er i boks har planen vært å fikse en ny kontrakt med Enrique, men han vil utsette det til han vet om laget blir i PL eller ikke. Faen altså!

Men forstår han selvfølgelig meget godt. En så fantastisk spiller Enrique har absolutt ingenting i CCC og gjøre.

 

Men man får ta en titt på det positive. Tiote er tilbake i dag, og det kan sykt viktig for Newcastle. Ben Arfa ser ut til å være klar igjen i Mars/April, Ireland klar om 3-4 uker, og det er to spillere som kan utgjøre en sykt stor forskjell hos Newcastle. Så helt svart er det jo ikke enda.

 

 

Yeah! Fotball suger...

 

Edit: Og da ser ut til at Colo er ute med skade. Da blir det vel Williamson og Campbell, siden Saylor er ute og. I helvete! Det her lukter plutselig 10-0 til Arsenal. icon_confused.gif

Campbell er rusten som faen, og Williamson er et vandrende straffespark. Blir flau over hvor mye han holder og drar i motstanderen. At Hangeland ikke fikk to straffer mot Newcastle sist, er helt utrolig. Willi er en forbanna møkkspiller! icon_sad.gif

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Dette skal være en grei seier. Ser ikke bort i fra at det blir 4-0. Muligens 4-1.

 

Edit: leste første posten

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Det at Tiote er tilbake, det er dog knall. Vi husker vel alle hvor god han var sist?

 

Tiote har vært meget meget imponerende for Newcastle. Og han var som du sier meget imponerende også mot Arsenal på Emirates.

 

Hørte forøvrig noe rykter om at Williamson slet med noe, men kan hende det var en forveksling mellom Coloccini der? I så fall ville det blitt Perch og Campbell bak der for dere hvis begge de to er ute.

 

Uansett håper jeg at vi tar en seier her, Campbell kommer vel til å spille som en gud mot gamleklubben :p

Lenke til kommentar

Selv om dette i utgangspunktet er en kamp vi ikke kan unngå å tape slik situasjonen er nå, så blir jeg mer og mer optimistisk dess nærmere kampstart vi kommer. :p Med Tiote tilbake og en 5'er på midten slik Alsaker hevder, så tror jeg ikke uavhjort er så veldig langt unna. Det i tillegg til at vi har hatt en tendens til å heve oss mot bedre motstand denne sesongen gjør at jeg ikke ser så mørkt på det.

Å miste Coloccini vil selvsagt være ett hardt slag, men jeg tror den største faren er å bli utfordret på fart. Og da er det ikke nøye om vi har Campbell eller Colo i midtforsvaret, er uansett bare Enrique vi kan stole på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...