Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

b_44.png VS b_12.png

 

Premier League

05-02-2011 Kl. 18:30 @ Molineux Stadium

 

Vises på: TV2 PL HD1

 

park_129009o.jpg

 

----------------------------------------------------

 

Topp møter bunn, men begge kampene mellom United og Wolves så langt denne sesongen har vært ganske jevne. I begge kampene lå Wolves an til å klare uavgjort, men begge gangene scoret de røde på overtid og tok seieren. Sent i oktober tok United ledelsen to ganger, men ulvene svarte tilbake rett etter. Det måtte en scoring fra Chicharito til i det vi rundet overtiden for å sikre avansement i ligacupen. Ti dager senere møttes lagene igjen, denne gangen i ligaen. Det var ikke før i det 92. minutt at Park satte inn det avgjørende 2-1 målet og at seieren var i boks.

 

Michael Oliver er pipeblåser. Ganske ny dommer i denne sammenhengen, og med sine 25 år er han faktisk den yngste dommeren som noen gang har dømt i Premier League. Dette er første gangen han dømmer både United og Wolves.

 

WOLVERHAMPTON

 

x1zh2u.png

 

Ligger helt sist på tabellen, og har faktisk bare vunnet en av fem PL-kamper i år. Den seieren kom mot Chelsea, men siden den gang har man blitt slått av City, Liverpool og Bolton. Wolves sin siste seier mot United kom på Molineux i 2004. Ulvene sliter ikke med mange skader før denne, kun Mancienne er ute med skade.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Hennessay

Elokobi - Berra - Stearman - Ward

Edwards - Henry - Miljas

Jarvis - Doyle - Hunt

 

 

MANCHESTER UNITED

 

manutd1.png

 

Fortsatt det eneste laget uten tap denne sesongen. Unbeaten-rekka strekker seg helt tilbake til 3. april, da tapte man 1-2 hjemme mot Chelsea. 29 kamper har gått i ligaen siden den gang, noe som tilsvarer hele 307 dager. Topper tabellen hele fem poeng foran Arsenal, og har nå mulighet til å sette ekstra press på Chelsea før søndagens storkamp. De røde har vist solid vinnervilje de to siste bortekampene, og snudde kampene mot både Blackpool og Southampton. Sist ble Aston Villa slått på Old Trafford.

 

Rafael og Fletcher burde være tilbake fra skade, mens Park også burde være klar etter å ha vært borte med landslaget den siste drøye måneden. Valencia er tilbake i trening, mens Hargreaves fortsatt ligger på sykestua.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der Sar

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Nani - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

 

Tips: 1-3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om United stiller med Gibson alene på midten så vinner dere denne.

 

Laget blir nok sånnt for Wolves sin del:

Hennessay

Zubar - Berra - Stearman - Elekobi

Edwards - Henry - Jones/Milijas

Jarvis - Doyle - Hammill

 

Selv om jeg håper på:

Hennessay

Zubar - Berra - Stearman - Elekobi

Hammill - Milijas - Jones/O'Hara - Jarvis/Hunt

Fletcher - Ebanks Blake

 

Idioten MM kommer uansett ikke til å vrake Henry, og plutselig så kan idioten finne på å bruke Ward på topp, kant, indreløper eller back. Selv om de begge burde vært kastet ut i januarvinduet.

Lenke til kommentar

Æsj. Må bytte startmotor på bilen i morra, så spørs om eg får med meg kampen.

Ok.

 

Herlig å lese at Valencia er tilbake på trening. Jeg er faktisk sjeleglad for at Lindegaard var vårt eneste kjøp dette vinduet. Vi har jo alt for mange spillere fra før. Satser på noe ala det Latias satt opp som starting XI. Carrick og Anderson på midten skjer aldri borte, men det er lov å håpe. Syns ikke Fletcher-Carrick var dumt mot Villa heller forsåvidt (så lenge det varte).

 

Det er forøvrig fryktelig synd at Chicharito benkes. Håper han er fornøyd med det, for om jeg skal være ærlig så kan jeg ikke se han i en fast spissplass (i ligaen) før enten Berba eller Rooney er ute av klubben. Chico er jo alt for god til å sitte på benken. Ett år med fast spill for Hernandez tror jeg er nok til at han hadde blitt snakket om som en £30m-£50m spiller. Hvor gammel er han egentlig? 21? Sinnsykt å tenke på at han faktisk er en "unggutt". Oser rutine av han hver eneste gang han tar ned ballen og pøser på mot målet. Chiiicoooo! Ah. Gleder meg til kamp i morgen nå.

 

javier-hernandez-e1281289821686.jpg

Endret av niko.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hvor gammel er han egentlig? 21? Sinnsykt å tenke på at han faktisk er en "unggutt". Oser rutine av han hver eneste gang han tar ned ballen og pøser på mot målet.

 

22, blir 23 i sommer. Til sammeligning er Gonzalo Higuain og Karim Benzema 6 måneder eldre enn Hernandez-

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Helt enig angående Chicharito, Niko. Når alle spissene er friske har vi et luksusproblem på topp. Berbatov har vært ekstrem i år. Rooney har fått mye kritikk, men kan faktisk vise til en svært imponerende målpoeng-statistikk med 14 målpoeng på 15 kamper i ligaen, og i forrige kamp viste han at scoringsformen kanskje er på vei med to mål.

 

Jeg håper likevel vi får se han i noen kamper fra start fremover, samt flere innhopp. Det kan være greit å la Berba og Rooney få litt hvile en gang i blant.

Lenke til kommentar

22, blir 23 i sommer. Til sammeligning er Gonzalo Higuain og Karim Benzema 6 måneder eldre enn Hernandez-

Imponerende med Higuain. Benzema er tidenes sekk med drit, så å nevne han blir like relevant som å nevne fettern min som spiller for HIF. Bare 24 år.

 

Er ikke imponert over Benzema selv, men han er vist ekstremt sjenert, og sliter veldig med det sosiale i Madrid. Han har en record på 17 CL mål på 29 kamper, så han har utvilsomt kvaliteter, og i rett miljø er han en kvalitetspiss. Typisk er at Ferguson kunne fått orden på han og han er jo linka bort.

 

Spennende å se om Hernandez blir bua på under kampen etter filminga sist. Tviler på at han blir det, men han fikk en ripe lakken for min del under den kampen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...