Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

06.02.11

Chelsea- Liverpool

Kampstart: 17.00 (GMT +1)

TV2 PL HD 1

Dommer: A. Marriner

 

77674_LIVERPOOL_CHELSEA_010209.jpg

 

Liverpool og Chelsea møtes til dyst i London denne februarettermiddagen.

 

Hjemmelaget er på vei tilbake igjen etter en svak periode som startet helt tilbake i november (med tap for nettopp Liverpool), mens de røde fra Merseyside også omsider har begynt klatringen på tabellen, etter tre strake seiere uten baklengs.

 

Chelsea åpnet sesongen sterkt, men fikk som sagt en knekk på senhøsten, og de blå fra Londons vestkant innehar for øyeblikket den vikitge 4 plassen som gir kvalifisering for spill i Europas gjeveste selskap. For Liverpool var første del av sesongen preget av mange dårlige resultater og dårlig spill, men etter at Roy Hogdson måtte takke for seg, og legenden Kenny Dalglish igjen inntok managersetet på Anfield har ting omsider begynt å snu. Liverpool har begynt klatringen og befinner seg foreløpig i 7. posisjon på tabellen. Kampen for den viktige 4. plassen er ikke helt over enda, og selv om det ser tøft ut kan Liverpool ta et nytt steg med seier her.

 

Kampen blir på mange måter ekstra spesiell for både fans og spillere. Fernando Torres sjokkerte alle Liverpool-supportere og gikk til Chelsea på overgangsvinduets siste dag, og av forskjellige omstendigheter er det ventet at løgnhalsen og judasen vil få et tøft møte med både supportere og spillere fra gamleklubben. Roman punget også ut for midtsopperen Luiz på vinduets siste dag. Mens Andy Carroll og Luis Suarez har fått oppgaven å erstatte Torres for Liverpool.

 

På skadefronten er nyinnkjøpte Carroll ute for Liverpool. Samtidig som Joe Cole er tvilsom etter å ha fått en kjenning i kneet på trening.

 

Mulig startoppstilling - Liverpool:

 

----Reina----

---Skrtel-Carragher-Agger---

Kelly-----------------Johnson

------Lucas-Gerrard-Meireles------

----Kuyt--Suarez----

 

Mulig startoppstilling - Chelsea:

Kommer

Endret av Termo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Chelsea gir ikke Liverpool en fordel med 4-4-2 Diamant, da de bruker Bosingwa og Cole fremfor Ferreira og Zhirkov.

 

Høyst sannsynlig blir slik de spilte mot Sunderland, 4-3-3 med Drogba - Anelka - Kalou, der Anelka er dyptliggende og Drogba og Kalou går nærmere hverandre, noe som kan ligne på 4-3-1 (Anelka) -2 (Drogba - Kalou)

 

Lampard trives ikke en offansiv rolle, men som indreløper.

 

Torres og Luiz starter nok ikke, historien deres gir ingen garantier.

 

Cech

Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole

Essien

Ramires - Lampard

Anelka

Drogba - Kalou

Kamptråd 2 dager før? Jeg får kritikk fordi jeg skriver den 7-8 timer før...

Lenke til kommentar

Dette kommer definitivt til å bli en spesiell kamp hvis Torres er involvert. Det blir et trist syn å se han spille i blått, men hans dager er talte. Ellers blir det nok en jevn kamp, tør ikke helt håpe på seier med vårt forsvar mot Chelseas angrep, men håper Suarez får starte og kan stelle i stand problemer. Vet ikke hvor sannsynlig det er, siden han bare har hatt et par treninger og ikke startet en kamp siden desember. Mot Chelsea ville jeg prøvd noenlunde samme formasjon som i kampen mot Stoke, siden det er borte mot Chelsea og siden forsvaret vårt sucker.

 

Reina

Kelly - Carra - Skrtel - Agger - Johnson

Gerrard - Lucas - Meireles

Cole

Kuyt - Suarez

 

Edit:

Haha, laget mitt hadde 12. :p trøøtt, gidder ikke endre :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

2-1 til Chelsea. Torres, Alex og Agger.

Hvem sin side er du på?

 

2-8

 

Gerrard, Gerrard, Suarez, Gerrard, Meireles, Drogba, Skrtel(OG), Suarez, Kuyt, Suarez. :D

 

Han er en av de Liverpoolsupporterne som har vært lengst her inne. Er faktisk lov å være litt realistisk her, og Chelsea må sees på som klare favoritter. Tror de vinner 2-0.

 

 

Er ikke sikkert Cole blir fit til søndagen. Skal ha vridd kneet litt under trening i følge Kenny.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

2-1 til Chelsea. Torres, Alex og Agger.

Hvem sin side er du på?

 

2-8

 

Gerrard, Gerrard, Suarez, Gerrard, Meireles, Drogba, Skrtel(OG), Suarez, Kuyt, Suarez. :D

 

Han er en av de Liverpoolsupporterne som har vært lengst her inne. Er faktisk lov å være litt realistisk her, og Chelsea må sees på som klare favoritter. Tror de vinner 2-0.

Jeez, her prøver man å bringe litt glede og optimisme.. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg lyver om jeg sier at dette er den kampen jeg har gledet meg mest til hittil. At Torres har forlatt Liverpool, samt nye Suarez hos de røde. Er dette i mine øyner et øyeblikk uten like.

 

 

Forresten, hva er det som gjør at alle plutselig nå skal rakke ned Torres? Han gjør nå som alle andre spillere. Går til en klubb hvor han kan vinne noe. Er vel det alle fotballspillere ønsker, å vinne noe..

Lenke til kommentar

Han går til en rivaliserende klubb i England. Han har tidligere sagt (gjentatte ganger) at det er noe han aldri skal gjøre. Ergo judas, cunt eller kall han hva faen du vil. Det er uakseptabelt i min bok.

 

 

Edge; har langt erfaring med å bli skuffa som Liverpoolsupporter og ser på meg selv som forholdsvis jordnær for det meste (blitt det med tiden i alle fall), så at en newbie tipper vi vinner 2-8 på Stamford Bridge mot de regjerende mesterne ikke fyller meg med optimisme må jeg bare beklage.

Endret av Jefe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...