Læremester Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan sletter jeg brukerprofilen min? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Om det er denne posten du henviser til må eg si at du er utrolig hårsår og eg mener du overdriver. Ellers er det så vidt meg bekjent ikke mulig å slette sin egen bruker selv på forumet. Om det i det hele tatt er mulig så må du nok kontakte en moderator(eller høyere). Moderatorer og administratorer finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=leaders 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvorfor ikke bare ignorere de som irriterer deg? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Ikke mulig. Det vil jo være å erklære krig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du kan sende en PM til en moderator til å sperre kontoen din, så slipper du å logge deg inn mer. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Først skal vi se om dette er lovlig. Dagens Næringsliv har lovt å se på saken. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Vanlig praksis i de fleste forum er å ikke slette noen brukerprofiler. Heller ikke å sperre kontoer uten skjellig grunn. Sletting av konto må uansett en med administratorrettigheter gjøre, så ta kontakt med en av de eminente i dette forumet og hør hvilke muligheter du har. Oversikt over hvem som er administratorer finner du i denne listen: https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=list Trykk "bruk avanserte filtre" og i rullegardinmenyen over medlemslisten velger du "administratorer". Lykke til. Endret 3. februar 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Først skal vi se om dette er lovlig. Dagens Næringsliv har lovt å se på saken. Lykke til. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Som jeg sa i den andre tråden, hvorfor ignorerer du ikke bare de som irriterer deg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dette er ett forum og ikke ett sosialt medium, har man noe anonymt å poste så tillates det å poste som anonymbruker her. Trådene her på forumet ville blitt ødelagt om man tillot å slette brukere med deres poster/tråder. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Som jeg sa i den andre tråden, hvorfor ignorerer du ikke bare de som irriterer deg? Nå er jo saken i gang. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Snart lager du vel en FB gruppe og... 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Dagens Næringsliv? Herrejemini. Er ikke dette å ta det litt langt? Endret 3. februar 2011 av nomore Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Virkelig? Var den lille setningen grunnen bak alt dette? Hjelpes meg... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg skjønner ikke, hvordan ble du trakkasert (fra den andre tråden)? Men dersom du skal ha den slettet, er vel en admin rette personen å snakke med, men om du får den slettet tviler jeg egentlig på... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Når man godkjenner "avtalen" når man registrerer seg her på forumet, så er man med på leken og må tåle steken Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ellers er det så vidt meg bekjent ikke mulig å slette sin egen bruker selv på forumet. Om det i det hele tatt er mulig så må du nok kontakte en moderator(eller høyere). Moderatorer og administratorer finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=leaders Jeg vil bare nevne at de aller fleste på den listen er teknikere og driftsfolk, som har administratortilgang, men som ikke er administratorer i sakens betydning. Kontakt enten Dotten eller undertegnede, eller lag en tråd i kategorien for Private forumhenvendelser. Ellers er moderatorer og veiledere også brukere, og underlagt de samme retningslinjer som andre. Det betyr at de også kan rapporteres dersom man mener de tråkker over reglene. Slike rapporteringer blir om nødvendig behandlet av en administrator. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå