andre3028 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Månedens Arsenal-spiller: Januar Frist: 06.02.2011 16:00 Nominerte: 17. Alex Song 10. Robin van Persie 53. Wojciech Szczesny 4. Cesc Fabregas 8. Samir Nasri Tidligere kåringer: August: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer September: Jack Wilshere - 7 stemmer Marouane Chamakh - 2 stemmer Oktober: Samir Nasri - 8 stemmer Lukasz Fabianski - 4 stemmer Alex Song - 1 stemme November: Samir Nasri - 7 stemmer Desember: Samir Nasri - 7 stemmer Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Takk til Le Proffeseur for flott mal Endret 1. februar 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Robin, uten tvil. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Agreed. Kan ikke være noen andre egentlig. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 RvP, selvfølgelig. Så utrolig deilig å endelig ha en "sulten" spiss. En som hele tiden drar ballen i retning motstanderens mål. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Soleklart den flygende hollender. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Når jeg tenker over det kunne det gjerne vært Wojciech også. Han har stort sett holdt nullen, og gjort et fantastisk innhopp for Fabianski. Jeg skal tenke litt på denne. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 <---- personlig stemmer jeg selvfølgelig for my man Robin Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 RVP har sju gåller(?) denne måneden, klart månedens spiller. Tror han har noe slikt som 3 assist denne måneden også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Min stemme går til Robin. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står mellom Cesc og Robin, men stemmen går nok til Robin. Vært meget god! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Robin van Post får min stemme Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 For ordens skyld; Robin van Persie - 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå