Gå til innhold

Ny mobil, hvilken?

ajla

Anbefalte innlegg

Hei :)

Den gamle mobilen synger på siste verset, så nu skal jeg ha en ny en. Har sett litt på forskjellige telefoner, men blir ikke noe klokere. Bruker den mest til helt enkle ting som å ringe, skrive sms, ta bilder og sånt. Har ikke hatt mulighet til noe mer avansert med den gamle. Trenger ikke en veldig fancy mobil, vil bare at den skal være bra.. :)

De jeg har sett litt på er: Sony ericsson X10 mini pro, Samsung S8500 Wave og Sony Ericsson X8. Hvilken skal jeg velge, eller er disse helt håpløs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SE x10 mini pro er ganske liten, men for min del er den litt fro liten, og har veldig små knapper på qwerty-keyboardet.

Da ville jeg heller gått for SE x8.

Har selv HTC Desire Z og er veldig fornøyd. Det er en telefon jeg virkelig anbefaler, hvis du vil har qwerty-keyboard. Om ikke så er HTC Desire en glimrende telefon.

Lenke til kommentar

Ville sett på LG Optimus One (P500). Kamereaet er det største ankepunktet på LG P500, men likevell er det en del bedre enn på x8. Tror det er få som foretrekker X8 fremfor Optimus One, annet om de foretrekker SE sine Androidmenyer. Men det fører også til at telefonen står fast på versjon 2.1 i all framtid. Optimus One derimot skal få Android 2.1 2.3 ifølge LG, når det kommer er uvist.

For å se hvordan x10 mini pro er i forhold til Optimus One kan du lese denne sammenligningen min. Men etter at jeg satte opp WLAN på en slik telefon har jeg endret mitt syn på skjermstørrelsen/oppløsningen. Jeg måtte skrolle i en listeboks der jeg bare fikk lov til å se ca. 0,8 linjer av gangen.

Hvordan telefonene er iforhold til S8500 Wave vet jeg ikke, har aldri vært borti den platformen.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...