Gå til innhold

Corsair Obsidian 800D Black & White - Kommentar tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger med på denne, fordi jeg vil ha Obsidian 800D selv :thumbup: Absolutt være verdt å sette på en Corsair logo på den synlige delen av viftene, men bare dersom viftene du kjøpte er av et dårligere merke :whistle: Jeg er glad i showoff, og dersom viftene du har kjøpt er bra så burde du jo heller vise til dem, enn Corsair sine :blush: Men det er min mening :cool:

Lenke til kommentar

Følger med på denne, fordi jeg vil ha Obsidian 800D selv :thumbup: Absolutt være verdt å sette på en Corsair logo på den synlige delen av viftene, men bare dersom viftene du kjøpte er av et dårligere merke :whistle: Jeg er glad i showoff, og dersom viftene du har kjøpt er bra så burde du jo heller vise til dem, enn Corsair sine :blush: Men det er min mening :cool:

Takker for innspill. Ja disse viftene er ikke noe jalla jalla greier. Men logoen er ikke svart og hvit så lurer litt på dette fremdeles ellers så kan jeg bare fjerne logoen.

Lenke til kommentar

Er ikke ferdig enda. Skal kjøpe inn lys og lightboxer osv som gir bra lysning. Nå er det bare forfra belysning. Men jeg bruker et tykkt stort ark som jeg teiper fast opp etter veggen og bøyes svakt mot flatt på benken.

Endret av MikalD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei!

Jeg har kjøpt et brukt 800D kabinett. Jeg fikk ikke med den forlengelseskabelen. Ser denne har 8pin forlengelse+4pin uttak.

Jeg fikk en psu som må forlenges for og nå hovedkortet.

Vet noen om en forlengelseskabel?

Jeg finner forlengelsekabel med 8 pin i begge ender, men mangler den 4 pin uttaket.

Trenger jeg 4 pin uttaket?

PSU: Corsair 1200w (2008 modell)

Trygve

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...