MikalD Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kommentar tråd til Corsair Obsidian 800D Black & White Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 følger med Det er flott Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Følger med på denne, fordi jeg vil ha Obsidian 800D selv Absolutt være verdt å sette på en Corsair logo på den synlige delen av viftene, men bare dersom viftene du kjøpte er av et dårligere merke Jeg er glad i showoff, og dersom viftene du har kjøpt er bra så burde du jo heller vise til dem, enn Corsair sine Men det er min mening Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Følger med på denne, fordi jeg vil ha Obsidian 800D selv Absolutt være verdt å sette på en Corsair logo på den synlige delen av viftene, men bare dersom viftene du kjøpte er av et dårligere merke Jeg er glad i showoff, og dersom viftene du har kjøpt er bra så burde du jo heller vise til dem, enn Corsair sine Men det er min mening Takker for innspill. Ja disse viftene er ikke noe jalla jalla greier. Men logoen er ikke svart og hvit så lurer litt på dette fremdeles ellers så kan jeg bare fjerne logoen. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ahaa! Da skjønner jeg, men da hadde det faktisk bare sett stiligere ut om du fikk satt på Corsair logoen. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå begynner bildekvaliteten å ligne på noe Meget bra! Du vil vel ikke hinte om hvordan vi andre dødelige kan gjøre det samme? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg til å følge med videre. Bildene er helt supre. Stå på! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) niceynice Gleder meg til neste update og forresten, hva lagde du studioet ditt av? Fikk lyst til å lage et selv Endret 6. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Er ikke ferdig enda. Skal kjøpe inn lys og lightboxer osv som gir bra lysning. Nå er det bare forfra belysning. Men jeg bruker et tykkt stort ark som jeg teiper fast opp etter veggen og bøyes svakt mot flatt på benken. Endret 6. februar 2011 av MikalD Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 meget pent, likte presentasjonen din Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Må si at det er et stilig prosjekt. Forstår at du synes MDCP har finere sleeving, men hvorfor gidder du å sleeve PSU på nytt? Den er jo fin som den er! Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Må si at det er et stilig prosjekt. Forstår at du synes MDCP har finere sleeving, men hvorfor gidder du å sleeve PSU på nytt? Den er jo fin som den er! Ønsker svart og hvit. Også hvilk jeg ha sleeving på hver enkelt kabel. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Veldig flott bygg dett her Endret 4. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kommer til å følge med på denne! Blir pent. Må også skryte av bildene dine Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 ser ikke ut til at han har montert vannblokken på skjermkortet enda. Lenke til kommentar
Amasonic Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei! Jeg har kjøpt et brukt 800D kabinett. Jeg fikk ikke med den forlengelseskabelen. Ser denne har 8pin forlengelse+4pin uttak. Jeg fikk en psu som må forlenges for og nå hovedkortet. Vet noen om en forlengelseskabel? Jeg finner forlengelsekabel med 8 pin i begge ender, men mangler den 4 pin uttaket. Trenger jeg 4 pin uttaket? PSU: Corsair 1200w (2008 modell) Trygve Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen updates her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå