Gå til innhold

[Løst] Kva skal eg gjer med håret mitt? /tips til frisyre


Anbefalte innlegg

God dag!

Det har seg slik at eg har halglangt hår, men veitt ikkje heilt kva eg skal gjer med det.

For augeblikket har eg bare latt det gro og gjer ingenting med det. Har naturleg fall i håret, og likar det ganske godt.

Er mota på noko som nyttar litt lengde, sidan eg går med sixpence og likar at håret stikk ut. (eg ser forresten veldig ut som avataren min med sixpence på)

 

post-154304-0-39142400-1296248790_thumb.jpgpost-154304-0-47498600-1296248799_thumb.jpg

Endret av Alliha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår generasjon av ødelagt av sms og internett. :hm:

Og jeg hadde faktisk aldri nynorsk og det var basert på sykdomsgrunnlag. At jeg da sliter med å forstå absolutt alt av nynorsk er ikke noe jeg føler noen som helst skam over.

 

Edit: Alliha: Aaaah, takker og bukker.

Vel, det ned naturlig fall er jo noe du kan spille på. Har selv ganske mye naturlig fall og bruker det for det det er verdt. Synes for øvrig det ser bra ut nå om du til vanlig bruker sixpence.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg synes at når man bor i Norge, bør man i det minste kunne lese og forstå begge målformer. Det er en typisk Oslo-holdning at man på død og liv ikke skal forstå nynorsk, eller folk som snakker andre dialekter enn Oslo-dialekt … Det er ikke kritikk til noen her i tråden, men det er bare min mening.

 

Ellers tror jeg trådstarter hadde passet en kortere frisyre, med litt mer lengde oppå enn på sidene, og håret litt nedover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi jeg fikk fritak fra blant annet nynorsk fordi det ble vurdert som lite viktig og noe som kun ville tynge ned skolegangen. Lang historie. På den alderen stiller man ikke spørsmål når man får vite sånt. Man bare nikker og smiler.

 

TS: Tror du er nødt til å dra fram ei rettetang for å få til frisyren dePierre viste. Og hadde nok fått håret tynnet ut en del hos frisør.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...