koots Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har to HDD på maskinen min, en med W7 og en med Ubuntu. Fant egentlig ut at jeg ikke brukte Ubuntu så mye, så jeg bestemte meg for å kvitte meg med det (om jeg skulle få lyst til å bruke det er Ubuntu eneste OS på laptopen). Problemet er at Windows ikke er veldig glad i filsystemet til Ubuntu og kan derfor ikke formatere disken. Har søkt litt rundt uten å ha funnet ut hvordan jeg formaterer en HDD med Ubuntu på, i Windows men ble ikke noe klokere. Noen som vet hvordan jeg kan få gjort det? Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du må fjerne partisjonen, det gjør du enkelt med partisjoneringsverktøyet(Administrative tools-->Computer Management-->Disk Management) til Windows. Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Så bare trykker "Delete volume"? Er en separat HDD kun for Ubuntu. Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, du sletter partisjonen/disken med Ubuntu, så lager du en ny og formaterer denne for Windows. Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå